Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 har mensensmerter. ikke så veldig vonde men vonde nok. har hold på siden halv 6 i morrest. kom hvert 10-15 minutt til å begynne med, varte ca 30 sek. så ble de sjeldnere. hadde en som varte i 40 sek for en halvtime siden. jeg er 1,5 uke over termin så han burde ha vært hær nå. er dette rier eller er det bare tull. høres jo sånn ut men er ikke så vonde og har ikke økt noe. siden det blir sjeldnere nå virker det som... kan de slutte helt?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Ikke umulig at dette er den spede begynnelsen til en fødsel. Det kan selvfølgelig stoppe opp, men er langt i fra sikkert. Ta deg en spasertur om du orker, så tar det seg gjerne opp igjen. Lykke til med forestående fødsel, da! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Høres sånn ut ja, jeg hadde det på samme måten så jeg ringte sykehuset for å høra hvordan jeg skulle beregne tida, om det liksom var vist å gi beskjed til familie om barnevakt og sånn. Kunne jo bare være masrier, for det kunne ikke sammenlignes i intensiteten som første gang når jeg ble satt i gang. Av og til er det noen som tror de har fått rier mens det egentlig bare er sterke kynnere og da kan det slutte helt, men det skjer nok ikke med deg som er 1. 5 uke over termin. Herregud, så spennede dag for deg da. Prøv denne rierkalkulatore så får du tiode til å gå http://www.varktimer.se/
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 tusen takk for svar 3.mann i vente! fikk en liten en rett etter innlegget mitt, men så stoppet det igjen... men håper det blir fødsel i dag da:) nå har jeg ventet en hel evighet snart syns jeg
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Bare hyggelig! :-) Har du forresten microlax (miniklyster) i hus? Du kan forsøke å tømme endetarmen og se om det ikke tar seg opp av det. Lykke til, uansett om det blir i dag eller senere. Du har ventet lenge, men så nærme du er nå har du faktisk aldri vært. Tenk på det! :-) Husk å spise godt og ha energien klar til siste innspurt. Dette går kjempefint, skal du se!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 ja har klyster liggende men jeg var netopp på do, og gjorde nr 2 så kansje det er på gang da:) kjentes ut som jeg tømte tarmen. jeg prøver den kalkulatoren ja, tusen takk jeg har ikke hatt kynnere før så jeg håper ikke det er det. jeg håper på at det er rier. det måå skje i dag er så lei! er så glad det finnes et forum som dette så slipper jeg å mase på føden, tror de er ganske lei av meg nå, hehe. HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 Da jeg fikk sønnen min så var det akkurat som du beskriver det..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #9 Skrevet 12. september 2009 de stoppet opp gitt... :S tror det var kynnere.. jaja. men slimproppen gikk da og har noen kynnere innimellom nå. så noe er på gang håper jeg det kan vel ike gå menge dager til nå?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #10 Skrevet 12. september 2009 glemte å skrive HI.. så.... HI
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 12. september 2009 #11 Skrevet 12. september 2009 Høres ut som akkurat likt som da min fødsel startet..eller ivertfall var i gang på en måte da...synes d høres ut som du har maserier jeg...Mine ble ikke skikkelige rier før etter et døgn fordi jeg kavet meg sånn opp og ikke pustet rett så jeg bare produserte adrenalin...husk å puste og være rolig når du får riene..så går d fortere...d er nok åpningsfasen du er i nå...altså når d holder på å åpne seg i mormunnen...og d kan gå sakte hvis du kaver deg opp..men du virker veldig rolig da:) Lykke til ivertfall hvis du havner på føden snart:) Stå på
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #12 Skrevet 12. september 2009 Forresten..jeg ble strippet tre ganger når det begynte for meg slik du beskriver...så hvorfor ikke ringe føden ,fortelle hva du har kjent osv også spørre om du får komme og bli strippet og tøyd litt? Ble ivertfall fart på sakene hos meg da:)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #13 Skrevet 12. september 2009 takk for svar Tjukkebolla og lille prinsen<3 men jeg skjønte ike helt hva du mener med kaver meg opp? jeg vet heller ikke hva maserier er.. ja, er ganske rolig:) det gjør ikke så vondt enda. håper den lille kommer snart <3 HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #14 Skrevet 12. september 2009 strippet? er det det samme som hinneløsning? jeg fikk det i går da jeg var på sykehuset og maset om at de skulle sette meg igang HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #15 Skrevet 12. september 2009 da har jeg lest litt på nett. høres ut som maserier ja. flere på det andre forumet hadde det jo opp til en mnd før fødsel. *skuffa HI*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå