Gå til innhold

8 dager over termin :( Flere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synes jeg det bare er så trist at det ikke skjer noe.

Bare går å venter og kjenner etter hele dagen om det kan være noe.

Skal på sykehuset til mandag, men hadde håpet det skjedde noe før det.

Er det værre hvis man blir satt igang i forhold til at det skjer av seg selv??

Off gruer meg så forferdelig.. vil sågjerne bli ferdig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke 8dager over men 2 dager over, og jeg er ganske så lei og sliten av og vente og det og ha så mye vondt, maserier osv.. håper på at det blir baby på oss snart:)

Skrevet

jeg er 5 dager over.var på ullevål på ultralyd sjekk for å konstatere att babyen hadde det bra,og det hadde hun så de ville ikke sette meg igang,noe de sa var bra siden det ble mye mer inntenst både for meg og babyen.så fikk inntrkk av att det konne vere vondere.så vi får krysse fingrene for at ting starter av seg selv.lykke til for oss alle!

Skrevet

her er vi 6 dager over... *Har gått en del overtid i tidligere svangerskap, så har lært meg å trøste meg med at de kommer når de er klare... Prøver å bruke tida på ekstraluksus på meg selv, og ting jeg kanskje må klare meg uten en liten stund etter fødsel.... Ting som reker,jordbær, lange bad, sløve helt meningsløst på sofaen foran tv eller en god bok midt på dagen... Det er ikke noe reell erstatning for fødselen som jeg gleder meg helt sinnsykt til, men det gir meg noen ting å glede meg til hver dag...

Det er ikke nødvendigvis så mye verre å bli satt igang, men min erfarin er at man kan bruke litt lenger tid på å komme "ordentlig" igang med terke og regelmessige veer.. Men dette varierer sikkert veldig for alle...

Vi er uansett hvordan man snur og vender på det ikke langt unna mål..

Gullene våres trives bare litt for godt inni magen, og når man tenker seg om litt, så er jo ikke det det verste som kunne skje???

Skrevet

Skriver under her... 8 dager på overtid. Tror jeg blir litt sprø nå. Ikke en kynner engang. Har en veldig aktiv snart 3 åring, så blir ikke mye late dager på sofaen her. Gubben pusser opp bad... er veldig takknemmelig for det, men dvs. at alt det andre av hus og barn blir til meg. (kjenner jeg klager mye om dagen her, men nå er jeg skikkelig lei altså!).

Skrevet

Her er det 9 dager overtid

Kom akkurat inn fra en 40 gåtur ( kan vel si at samboeren slepte mesteparten av tiden- nei da hihi)

Har spist taco til midddag, og skal å ta meg en lang varm dusj..

Jeg erklærer herved at jeg skal føde i kveld\natt...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...