Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg har naturlig mørkt hår, men tok i en mørk glansvask for noen mnd siden..Nå vil jeg prøve å bli blond uten oransj-rød-skjær. Blir for dyrt hos frisøren tror jeg og får ikke kommet meg til frisøren uansett..Kan jeg bare kjøpe pakker med blekemiddel og sette igang selv med bra resultat? Vil ha en fin kald blondfarge.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Jeg ville gått til frisøren. Du kommer antagelig til å måtte gjøre det uansett for å fikse opp fargen hvis du prøver å bleke det selv. Anbefales ikke! Hilsen frisør
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Gå til frisør. Hjemmebleking gir sjelden godt resultat.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Ja får vel kanskje reise til frisør..takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå