Gå til innhold

Bleking/lysning av hår


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har naturlig mørkt hår, men tok i en mørk glansvask for noen mnd siden..Nå vil jeg prøve å bli blond uten oransj-rød-skjær.

Blir for dyrt hos frisøren tror jeg og får ikke kommet meg til frisøren uansett..Kan jeg bare kjøpe pakker med blekemiddel og sette igang selv med bra resultat? Vil ha en fin kald blondfarge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått til frisøren. Du kommer antagelig til å måtte gjøre det uansett for å fikse opp fargen hvis du prøver å bleke det selv. Anbefales ikke!

 

Hilsen frisør

Skrevet

Gå til frisør. Hjemmebleking gir sjelden godt resultat.

Skrevet

Ja får vel kanskje reise til frisør..takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...