Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Har ett topp sexliv med min mann, men onanerer 2-3 ganger daglig, Dette er likssom ikke det samme som sex, men er avslappende og nytelse på en annen måte... Hva me dere ??? Hvor ofte ?? Klem Alltid kåt
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 iallefall 4-5 ganger i uken. hvordan får du til 2-3 ganger om dagen?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Det er bare deiligt. Jeg komme alltid med min mann, men jeg synes det er herlig og avslappende og kose med meg selv. og da blir det ofte en to tre ganger til dagen. Har en fleksibel jobb og barna har jeg delt med barnefar. så det er alltid tid til litt egen kos :-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg onanerer stort sett daglig. Hvis jeg er alene hjemme en dag, blir det fort 3-4 ganger.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 var et sexdyr før og onanerte når jeg kjørte bil, når jeg lå i senga om morningen osv osv, i dusjen, tok alle muligheter :-)) Men tiden endrer seg... Onanerer kanskje en gang i mnd.... Er så sliten at det ikke frister mer... Har en type som aldri vil tilfredsstille meg skikkelig heller... er bare kjedelig å onanere.. skulle jeg bli ferska av typen føler jeg meg bare teit....Han bare ler av meg og går sin vei.... Har ikke noe sexliv mer.. trist, håper det endrer seg....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Jeg onanerer også ofte... Uansett aktivt sexliv eller ei. Jeg nyter det skikkelig! Deilig å være for seg selv litt og leke med egne tanker :-) Noen dager er det flere ganger om dagen, andre ganger kan det gå noen dager mellom hver gang. Nå tar jeg kvelden...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Hvofor har jeg ikke truffet en av dere damer? Kona mi tror jeg aldri onanaerer og gir blanke i sexlivet vårt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå