Gå til innhold

hjelp-hjelp-hjelp-hårtap!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har mistet så mye hår i det siste.. dusjet istad, og det så ut som om en dau katt som låg på gulvet! var nesten redd jeg var snau på hodet!

flere som har det/ har hatt det sånn?

får jeg noe for det hos legen?

fødte for 3 måneder siden.

trenger råd!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

System Professional hair elixir.

Den hjelper! (middel som smøres i hodebunnen)

Ellers hjelper jo b-vitaminer

Skrevet

Sånn var det begge ganger etter fødsel. Rundt 3 mnd etterpå begynte hårtapet, og det varte leeenge. Men det viste ikke igjen i håret da. Kommer nok av ammingen.

Skrevet

Bare hyggelig! Du får det på frisørsalonger og det hjelper faktisk på hårtapet mange får etter fødsel. Jeg har ikke begynt å miste hår ende (fødte for 11 uker siden), men har fått middelet i hus sånn at jeg er forberedt:)

Skrevet

hjertelig takk for svar:) holdt på og stryke med i ei vending her!xD ikke morsomt å miste hår!

skal skynde meg til den første frisørsalongen jeg ser imorgen!

HI

Skrevet

Nå man er gravid mister man nesten ikke hår. En tid etter at barnet er født mister man alt det man uansett skulle ha mistet det siste året. Det kan føles dramatisk siden man har vent seg til tykkere hår enn normalt, men det er altså helt naturlig og lite å gjøre med. Etter en stund vil du ende opp med den hårmanken du hadde før graviditeten.

Skrevet

Jeg hadde kraftig hårtap etter ett sykehusopphold. Dra til legen å få B12 sprøyte. Den funker!=) jeg tar ei annen hver mnd.

Skrevet

Jeg er gravid og har mistet hår siden første ukene i graviditeten. Har mistet veldig mye hår siste graviditetet også.

Synes dere jeg skal barberere håret nå, så når jeg har sluttet å amme så kommer den sikkert igjen?

Skrevet

mistet ikke noen usedvanlig mye hår, etter fødselen til førstemann, som var ifjord. Men nå i det siste, ser jeg at jeg har røytet som en hund! og ble lettere sjokkert igår, når jeg så alt håret på gulvet, etter jeg hadde dusjet. kunne jo dra av meg håret. så jeg skal gjør alt i min makt, for og behålde litt ivertfall=P takk igjen for alle svar=)

og til deg 10:56- prøv tipsene jeg fikk=)

HI

Skrevet

4 år siden jeg fødte, og for et par mnd siden begynte jeg å miste store mengder hår. Nå er det så tynt at det vises. Jeg er fortvilet. Hva er det som gjør at du plutselig begynner å miste hår? Skremmende å se alt håret som faller av hver gang jeg dusjer, børster håret eller grer gjennom det med fingrene.

Skrevet

Å begynne å miste hår 3 mnd etter fødsel er helt normalt.

Jeg gjorde det fra 3-6 mnd etter fødselen, så ble det stopp.

Som det ble nevnt over mister man lite hår i siste halvdel av svangerskapet. Etter fødsel er det mest trolig hormonelle endringer som gjør at man mister mye hår.

Hvis du googler _hårtap etter fødsel_ vil du se at du slett ikke er alene om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...