Gå til innhold

SEX og Grenser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg er ei jente på 33 som lever i ett bra forhold. Vi har sex så og si hver dag. Vi utvikler våre grenser hver eneste dag og prøver å finne nye spennende ting..

Så spørsmålet er ... Hvor går grensen deres jenter ??? Og hvilke sexuelle grenser har dere lyst å bryte ???

Klem

Kåt

Bergens jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh, tipper HI e en kåt gutt jeg

Skrevet

Jeg og samboer har også et godt sexliv men begge har innstillingen at alt kan bli bedre. Vi prøver ut nye ting men er veldig bevisst på at begge må være enig om ting. Dersom det er tvil hos den ene så lar vi det være og finner heller på noe annet.

Vi reiser en del og det har vel blitt sånn at vi er ekstra flinke med nye ting når vi er på ferie. (det er jo noe med nordmenn og utlandet...haha...) Vi lever vel litt etter regelen at vil vi ha sex så har vi sex, finner alltid et toalett, lite smug eller et prøverom om det så er....

Så her bryter vi stadig grenser men vi overskrider ikke grenser der vi ikke er 100% enig....

Skrevet

Denne voldsomme lysten til å utlevere sitt eget sexliv, kan en ikke holde dette inne på forumet for sex?

Det er da ingen som er så innmari nyskjerrig på hvor andres sexgrenser går??

Skrevet

OM ikke du er det så er kanskje noe andre det.

Grunnet at det ble skrevet her er at det er utrlog dødt på sexdebatten.

Poenget er jo å få svar

Skrevet

Det er kanskje en grunn til å at det er så dødt der inne??

Hva i all verden skal du bruke denne infoen til? Om du er kåt, kan du ikke se en film eller noe da.

Skrevet

Nyskjerring på hva andre tenker og mener ....

Skrevet

Jeg holder meg unna bæsj, tiss og andre mennesker enn min mann. Uten om det er jeg åpen for det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...