Gå til innhold

Uææ.. Dette var creepy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca en uke før jeg flyttet ut av leiligheten hadde jeg klart å miste nøkkelen til postkassen. Jeg så over alt, men fant den ingen plass. Så flyttet vi (jeg og sønn) til ny leilighet (bare en gate fra den tidligere). Fant fortsatt ikke nøkkelen til postkassen. Sa ifra til utleier, hun skulle se om hun hadde en ekstra nøkkel. Så for et par dager siden, var jeg ut å trillet en tur, begynnte å tenke på at jeg kanskje skulle fått hentet posten min, var jo garanter regninger som måtte bli betalt snart (og det var det også ja):P Så på tur hjem ringte jeg utleier der vi bodde (hun har flyttet inn i leiliheten der nå) og snakket med hun om hun hadde funnet noe ekstra nøkkel, men det hadde hun ikke. Men hun kunne bryte den opp så jeg kunne komme å hente posten (hun kunne bryte den opp med en gang). Vi trillet hjem en tur, jeg skulle hente noe først, mini satt i vognen mens jeg var på tur inn (veranda døren som går direkte inn til stuen).. TIPP HVA JEG SER LIGGENDE I GOD'STOLEN SOM STÅR RETT INNAFOR DØREN?! Nøkkelen til post kassen!:o Den lå der midt i stolen.. Whaaaat, liksom! Hvordan hadde den havet dit? Det er jo 3 uker siden den forsvant, har lett over alt, kjørt flyttelass, fått på plass sakerne her.. Dette vart rart! Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.. hos mamma fant vi aldri noe når vi trengte det, også dukker det opp på rare steder når vi ikke trengte det lenger :) vi kalte det bare for lånerne som hadde vært på færde igjen :)

Skrevet

Noen nære som er døde som tuller litt med deg bare:-) Skjer meg minst en gang i uka. Senest i går, lette etter telefonen i mange timer, overalt, og når jeg gir opp og snur meg ligger den rett ved siden av meg, midt på stuebordet. Forøvrig er tlf rød og stuebordet er hvitt glass og helt tomt ellers, umulig å ikke se den

Skrevet

hehe jeg kaller det husnisser jeg... bare for å uskyldiggjøre det litt. har ikke opplevd det på lenge nå, men opplevde det ofte i et gammelt hus jeg bodde i på en gård, da passet det jo med nisser på gården :)

Skrevet

haha! kaller dere alle for rotehuer jeg

Skrevet

Ja haha..stemmer ikke med meg, jeg har alltid orden i sakene mine, derfor er det enda sprøere når ting forsvinner fra sin faste plass og dukker opp en stund etterpå rett foran øynene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...