Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Er det slik at dere som har fått såkalte veikart som strekkmerker fikk det på slutten av svangerskapet, eller kom det "veikartet" som en følge av at de kom tidlig i svangerkskapet? Bare lurer.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 jeg syntes at det bygget seg opp jo større magen ble
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Mine vokste sakte, men sikkert, halve svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Jeg fikk mine strekkmerker på overtid med nr 1. Ingen med nr 2:) Kom noen dager før termin, da:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Jeg har ca. 1 mnd igjen til termin og har ennå sluppet unna strekkemerker på magen. Jeg vet at det fortsatt er en stor mulighet for at de kan komme, men lurer på hva sjansen er nå for å få det mange her beskriver som et "naf veikart". ? Altså mange, store, røde og synlige strekkmerker på magen?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 jeg og lurer på det. Og hvor langt på vei var dere da de første strekkmerkene dukket opp?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 ei venninne fødte to mnd for tidlig, frem til dagen hin føde hadde hun ingen, men under fødselen så kom de faktisk! merkelig greier...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #9 Skrevet 12. september 2009 jeg vil si fra 5 og 6 mnd så begynte man å se tydelig hvilken vei det kom til å gå. det startet "bare" med noen dype og lange strekkmerkene på sidene. etterhvert som magen ble stor kom det flere og flere små strekkmerker. så ut som når jeg var gravid at de peilet seg inn mot navlen. det så ikke så galt ut når man gikk gravid. men når den stramme magen er bort, og den fettvalken og rynkete magen er der, så ser man merkene tydelig :/
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #10 Skrevet 12. september 2009 oki. Jeg fødte i uke 36, og fikk ingen strekkmerker. Derfor jeg lurte på når folk får de. Håper jeg slipper unna neste gang og
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #11 Skrevet 12. september 2009 fikk strekkmerker siste måneden før termin med nr 1, ingen med nr 2 ..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #12 Skrevet 12. september 2009 fikk strekkmerker to dager etter termin:(
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #13 Skrevet 12. september 2009 Fikk du bare plutselig et veikart av strekkmerker 2 dager over termin? Snudde babyen på seg, eller noe?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #14 Skrevet 12. september 2009 Det er det jeg lurer på: Om de som ikke har hatt noen strekkmerker iløpet av hele svangerskapet, bare plutselig fikk et veikart på slutten, eller om det da bare var snakk om noen får strekkmerker. Skjønner at de som har fått strekkmerker gradvis gjennom svangerskapet, kan ha endt opp med å se ut som et veikart på magen, men hva med dere som fikk strekkmerker først helt på slutten?? ble det virkelig ille??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå