snuppesnuppa Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg var på ultralyd i uke 12, da så alt fint ut. Nå er jeg i uke 14, og jordmor fant ikke hjertelyd. Prøvde sikkert i tjue minutter. Har ikke følt meg helt i form siste uka, litt magesmerter og kvalme. Burde jeg tatt kontakt med noen? Redd jeg har mista. Ingen blødning.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 ta kontakt med legen du, så du slipper å gå å være bekymret. Det er det verste! Når jeg var hos legen i uke 13 sleit legen i evigheter med å finne hjertelyden. Hun brukte til og med to forskjellige apparater, pg hun sa til meg at det kunne hende det var for tidlig å høre noe enda. Hun fant den til slutt, men det var nok bare flaks, fordi når hun leet apparatet en halv cm til en av sidene så mistet hun den.Måtte være helt musestille mens hun telte slagene!! Alt er nok i orden med den lille hos deg også, men ville kanskje tatt kontakt med legen bare for å roe meg ned
Ameli Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Det er ikke gitt at de finner hjertelyd før uke 16. Men ring til lege sånn at du slipper å bekym re deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå