Gjest Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Alle har sine ting i et svangerskap, men fy fillern som noen sutrer! Magen er for stor, magen er for liten, de spiser for lite, de spiser for mye, de er kvalme, de kaster opp, de er slitne, mennene vasker ikke huset når de kommer hjem fra jobb, vann her, vann der osv! Klart, noen sliter mer enn andre. Men så er det noen da, som bare tar helt av. Har de ikke større problemer enn kvalmen, så kan de takke seg lykkelig! Jeg blir gaaaal!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 enig med hun som har startet tråden jeg!! hva faen er det "folk" sutrer for?? vær glad dere i det hele tatt ER gravid!!! faen meg ingen selvfølge det altså!!slutt å syt....tar gledelig i mot kvalme og andre "plager" ved e evt graviditet... ja jeg har vært gravid før og født ett barn så vet hva jeg snakker om!
♥Madame_Mim♥ Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Fordi vi er litt hormonelle om dagen, og da er det greit å ha et sted å klage... Og jeg tror kanskje det er en liten mulighet for at du var en smule hormonell når du la ut dette innlegget også Hi
Spinella Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Sier meg ebig med Tøysekroppen, vær glade for at dere er gravide, dere er kjempeheldige.
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Åh, gud, så slitsomt å høre på den "vær glad dere er gravide" - det blir som å ikke kunne klage på at man er sulten fordi i afrika får de ikke mat. Man må få lov å klage litt iblant og å være gravid kan for mange være en prøvelse. Jeg har jævlige svangerskap og jeg er selvsagt glad for at jeg er gravid men det betyr faktisk ikke at jeg må sitte og digge å spy, digge at jeg må gå med krykker, digge at jeg har vondt hele tiden etc.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 ja like slitsomt som å høre på de som gnåler om hvor vondt de har alle f** steder!! lov å klage i blant ja som du sier men tror ikke det det var det hun mente med et innlegget!!? var vel myntet på de som sutrer ustanselig og ikke ser noe positivt i tilstanden sin..DE ER OG BLIR SLITSOM! håper du ikke får ett alt for slitsomt svangerskap månefugl....unner ingen det da...
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Jeg syns det blir usaklig å ta med at "vær glad du er gravid" - jeg syns klaging i stort monn er usjarmerende uansett, men jeg forstår at folk klager. Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg har mye smerter og det har jeg lært meg å leve med, så jeg pleier aldri å bli sint på folk som "bare klager" hele tiden fordi jeg vet hvordan det er å ha det vondt. Er snart ferdig med det jævlige svangerskapet nå
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 får håpe du får jævlig snille babyer da! ))
Gjest Skrevet 14. september 2009 #11 Skrevet 14. september 2009 Alle har lov til å klage på ting selvfølgelig! Jeg klager på at andre klager Hehe. Ironien er klar Men det er den konstante sutringen jeg tenker på! Noen MÅ bare nevne hver eneste lille ting - hver gang man spør hvordan det går. "Joda det går jo greit, men i natt var jeg oppe treee ganger og tisset altså. Og i dag så har jeg litt utflod. ÅÅÅÅ som jeg gleder meg til å bli ferdig!" BLÆÆÆÆÆ!
Gjest Skrevet 14. september 2009 #12 Skrevet 14. september 2009 Jeg suterer vel ikke fordi at jeg lufter min frustrasjon èn gang..? Og i tillegg på kranglesiden som er ment for at man skal få ut frustrasjonen?
Gjest Skrevet 14. september 2009 #13 Skrevet 14. september 2009 Glad jeg har funnet en som er enig Er jo ikke noe galt ved å nevne plagene sine, det er virkelig ikke alle som har lette svangerskap! Med førstemann kastet jeg opp døgnet rundt i flere mnd, gikk ned 9 kilo! Denne gangen er formen bra, men har svak livmorhals og er sengeliggende. Har allerede ligget en mnd, har "bare" fire mnd igjen Men er det nødvendig å sippe så for det?? Utakknemlige damer altså.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. september 2009 #14 Skrevet 14. september 2009 uff du har lov å klage litt da snart4ihuset...forskjell på det du går gjennom og være litt kvalm og pissetrengt liksom;) lykke til videre!håper alt går bra og at mnd går fort for deg!! kliner på en klem til deg;)
Gjest Skrevet 15. september 2009 #15 Skrevet 15. september 2009 Takk, det gjør det nok Er siste gang (famous last words..?), så jeg koser meg med hvert spark! Skal på UL i dag, blir stas! Håper alt går bra med deg også! Klem tilbake
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. september 2009 #16 Skrevet 15. september 2009 Glad man er gravid....haha..alle er vel det! Men herregud....folk har da krav på og klage. Men ja noen tar litt vel av, men jeg merker jeg blir litt lei meg på demmes vegne! Kanskje de ikke har noe forståelsesfulle mennekser og snakke med som de kan klage til. Derfor prøver jeg nesten muntre de opp jeg.. uansett om det er helt tullete det de klager på. Og jeg vet veldig godt hvor ille et svangerskap er, var inn og ut av sykehuset sist jeg var gravid...Og for ikke å syte og "skryte"..så sier jeg bare at jeg ikke under min verste fiende det engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå