MammanTilEmma❤ Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 fikk ei jente for nesten 2 uker siden... å de siste dagene har hun så vidt sovet, føler jeg hasr prøvd alt! så nå sitter jeg her alene med lys våken jente som absolutt ikke skal sove.. har heller ikke sovet selv så er så sliten som det går an å bli.. samboer er på nå jobb greier til i morgen kveld så må klare meg alene. så lurer på om noen har nå forslag til en klar å sliten førstegangs med lite peilng?
Expat Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Er hun blid da? Eller hylskriker hun, er det kolikk?
MammanTilEmma❤ Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 ingen av delene egentlig.. hun er bare våken, litt små sur... begynner selvsagt å hylskrik vis jeg legger hun i fra meg i senga.
FrøkenSprøken Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Hva mener du med "vil ikke sove"? Skriker hun? Hvis hun er fornøyd, men bare ikke vil sove, kan jo du legge deg i senga sammen med henne. Det gjør jo ikke noe om du sovner. Hun kommer seg jo ikke akkurat noen steder;) Jeg innførte rutiner på vår første helt fra starten av, og har aldri vært plaget av at han ikke har sovet om natten. Han har vært våken, for all del, og er det enda, selv om han er 3,5 år, men det er alltid for en grunn. Det jeg gjorde var at jeg og babyen la oss klokken 21 hver kveld. Da var han nybadet, og i pysj. Fram til klokken 8 neste morgen forlot vi ikke senga så lenge vi ikke måtte. Han fikk pupp der, og han fikk ny bleie der. Hvis han måtte bæres, gjorde vi det på soverommet, eventuelt på stua uten lys. Dette funket for oss iallefall. Lykke til!
MammanTilEmma❤ Skrevet 12. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2009 hun skriker ikke heletiden, men når hun blir lei av å bare ligge der så gjør hun det.. å da blir jeg bare gående med henne eller så legger jeg henne til puppen. det er det eneste som jeg føler hjelper, men utrolig slitsomt i lengden.!
lavendelblomst Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Prøve babymassasje? Lavendelolje kan virke beroligende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå