Gå til innhold

Vært innom noen forum...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og leser litt på forskjellige forum, og tenker at det er et lite mirakel at jeg nå er 37 uker på vei med en liten gutt og hører til 3. trimester. Har holdt til på "bli gravid" tre ganger siste to årene, "mistet, gravid på ny" og "ufrivillig abort" to ganger, "1. trimester " to ganger, og nå tredje gang jeg ble gravid så har jeg kommet meg gjennom 2. trimester og er i 3. trimester, er så nærme å endelig få holde gutten i armene mine:-) Mirakler skjer:-) Vet det er flere med meg som har hatt en litt "humpete" vei frem, men nå er vi her. Gleder meg stort til å treffe han som sparker og holder meg oppe om natten. Lykke til alle sammen, vi er noen heldige, snart mammaer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så glad jeg er for at det endelig har gått bra for deg! Flott med et slikt innlegg for å minne oss på hvor heldige vi er.

:) Lykke til med fødsel og barselstid!!!

Skrevet

Tusen takk for det! Gleder meg masse, lykke til til deg også;-)

Skrevet

Ja vi er heldige. Jeg har selv hatt mange runder her inne. Begynte på 1 trim i 2005, måtte så over i ufrivillig abort, så på bli gravid, så på ufrivillig abort, så tilbake på bli gravid, så på sliterne, assistert befruktning, endelig på 1 trim igjen, gravide slitere, så til habituell abort, tilbake til 1 trim og gravide slitere, så 2 trim, så 3 trim... og hadde her vært et overtidsforum hadde jeg havnet dit også hehe.

Skrevet

Hehe....ja, hadde sikkert havnet der også;-) Vi får prøve å ikke være for leie nå på slutten, og heller tenke at vi har gjort en super jobb så langt;-) Selv om det er tungt om dagen, og man egentlig bare ønsker å bli ferdig med magen nå! Men, premien som venter, å som jeg gleder meg til han kommer opp på brystet! Det er den herligste følelsen i verden:-) Lurer så på hvordan han ser ut, hvem han er denne lille krabaten. Mange tanker om dagen, gleder meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...