2exu-guttjanuar2010 Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Nå har endelig dagen kommet,og jeg klarte ikke vente lenger:) Dette har jeg ventet på i siden vi begynte prøvingen for snart fire år siden.Ikke viste vi den gang at det skulle ta så lang tid.men etter mange pp'er,tårer og nedturer kom endelig den gode nyheten :)endelig!! hihi jeg vet det er veldig tidlig,da jeg bare er i uke 21.Men dette er noe jeg har vente lenge på,så nå klarte jeg ikke å holde meg mer. Jeg har tenkt og planlagt,tegnet og endret meninger om hvordan det skal være på det kommede barnerommet,og i dag kom sprinkelsengen og stellebordet opp og jeg tror jeg har vært innom å sett sikkert 100 ganger nå i kveld. I kveld har det virkelig gått opp for meg at vi skal ha en liten baby Noen andre som gleder seg til å ordne barnerommet?
Gjest Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Åååå!!! JA,GJETT!!:) Mannen har begynnt å rive gammel panel, og gulv nå. Har alle planene i boks, og gleder meg til å begynne Skal male en vegg selv, med forskellige barnemotiv.... Sånne ting jeg eeeelsker å drive med Har sprinkelsengen klar vi også, eller... Vi har ikke pakket den ut, men den er jo i hus :) Stellebord får vi av svigerfar Ellers har jeg også tenkt å lage en sånn uro over sengen selv... Wæææ,har jo sååå mange ideer vettu hihi Skal til ul neste fredag, og håper de får sett kjønn. Da kan jeg begynne så smått å kjøpe rosa eller blått også Jeg er jo tidligere ute enn deg med barnerom, er 17+1 en idag haha.. Men dette er vårt første, så er vel ekstra stas Lykke til videre
b77h Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Jeg gleder meg også veldig :-) og forstår deg godt! Vi har også vært prøvere i 3,5 år før det nå ser ut til å gå rett vei. Og på torsdag fikk vi vite det er en jente. Tenker på barnerom, men det blir ikke oppussing før i november. I dag står det i god gammel 70-talls stil...det eneste rommet vi ikke har pusset opp i huset, så det blir gøy. Jeg begynner å bli veldig klar for å planlegge ting nå, er i 20. uke. Men mannen min er fortsatt tilbakeholden, og redd for å bli såret om noe går galt. Sånn var jeg også de første månedene, men nå er vi jo snart halvveis... Kjøpte litt rosa babytøy i går, og mannen ble rørt, men ba meg også om å ikke ta helt av ennå... Så jeg får roe meg litt ned noen uker enda.... Vi har foresten en gammel barneseng (utrekk) som både mamma og jeg har ligget i. Tenker å male den og ha på barnerommet m ny madrass. Og lurer litt på å kjøpe babybay-sengen til soverommet vårt det første halve året. Den er jo dyr, men vi har ikke plass til en "normal" seng til barnet på soverommet vårt (prioriterte en 180 seng til oss selv for noen år siden, hehe...) Noen andre som vurderer den (babybay)?
malin85 Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Jeg og driver og planlegger barnerommet. Var og kjøpte maling i dag. Har ikke kjøpt noen møbler enda utenom en babykurv som jeg kjøpte før jeg ble gravid, men vet hva vi skal ha der og sånn. Jeg er bare 15+3 så er oxo tidlig ute med og planlegge, men kommer nok ikke til og kjøpe så mye møbler riktig enda da.
Romeren Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Jeg lurer bare på, jeg: Kommer til å bruke barnerommet fra begynnelsen av?
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 13. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2009 vi kommer til å ha han inne hos oss de første mnd i hvertfall. Vi har en kurv,som han skal sove i inne hos oss om natten,så kan det jo hende vi bruker barnerommet og sprinkelsengen hans om dagen
b77h Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Jeg ser også for meg å ha babyen inne hos oss det første halve året iallefal - kanskje lenger. Men tenker det er fint å ha barnerommet klart for klær og ting + at maling og sånt får "dunste" seg ferdig i god tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå