ipeggy Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Aschehoug har laget et interaktivt spill i forkant av lanseringen av Jo Nesbø sin nye bok! Synes det så spennende ut, og nå tror jeg jaggu jeg er hekta... Flere som jakter på Harry Hole her eller?
cherry coke Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Nei, eller ja jeg er hekta, men ikke på spillet=) Er hekta på Harry Hole! Herlig fyr;-)
ipeggy Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 Hehe! Da burde du sjekke ut http://www.savnet-harryhole.com !!
*Rutletutt* Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Når kommer det en nu HH-bok?!? har visst gått glipp av av dette, jeg! *gledesegsomenungepåjulaften*
ipeggy Skrevet 11. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2009 22. september lanseres den!
Gjest Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Etter å ha lest Snømannen er mitt forhold til Harry Hole over. Ikke fordi det ikke var en fantastisk bok, men fordi jeg ble så redd at jeg aldri noensinne kommer til å se en snømann med et positivt blikk igjen. Og jeg liker faktisk ikke å bli så redd. Er grenser for hvor skummelt det skal være nødvendig å skrive...
flypapir Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Hehe, må le litt nå overlord, for slik har jeg det også! Leste snømannen i vinter og snes det var skikkelig guffent med alle snømennene som florerte rundt på den tiden... Men ikke guffent nok til at jeg klarer å holde meg borte fra Nesbø sin neste bok!
Tante Gustava Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 Oj, oj, takk for tipset! Nå skal jeg ut og lete etter han Elsker bøkene om Harry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå