Gå til innhold

oh shit, gravid og lillegutt er bare 12 måneder!!!!


NormaJean

Anbefalte innlegg

huff, sitter med en litt panisk følelse, hvordan skal jeg takle dette? Selv om det var ett slags planlagt uhell (bruker ikke prevangsjon) så sitter jeg med en følselse at dette er altfor tidlig:=

håper det bare er sjokket som ikke har lagt seg ennå;)

Forløpig er termindatoen sånn ca 18 mai!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i samme situasjon, barn på et år, og termin 24.mai.. :) Litt sjokk, men kan ikke la være å gkede meg også!

Klart det går bra!!

Bor du i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... <3

 

Samma her.. Lillebror er bare 12 mnd....<3 Men det skal nokk gå fint...Han blir 18 mnd når han blir store bror.... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er alene:-) jeg har heller ikke barnehageplass til lillegutt, dette håper jeg ordner seg over nyttår!

 

Og ja, jeg bor i oslo blåbærmamma, hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Husker deg fra sist jeg var gravid, og jamen er vi ikke her sammen igjen.... Forløpig termin her, er 19 mai =)

 

Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra for oss begge, selv om de kommer tett. Husk, det ordner seg for snille jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har ei lita jente på bare ni måneder, jeg - og håper bare hun kan gå før nestemann kommer! ;)

Har termin ca 19. mai og da er vesla 1 år og 5 mnd.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Sitter her med ei lita tulle på 7 mnd jeg og har foreløpin termin 26.mai. Så jeg også håper at lille gullet går før nestemann kommer. Blir vel travelt i noen år, men så blir det nok lettere siden de har hverandre og er så like i alder. Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei på 11 mnd og venter neste ca 24 mai.

Har ei på snart 8 år også.

Denne siste var i grunnen planlagt, men hadde ikke trodd det skulle skje så snart. Rakk bare en eggløsning ;) Vi gleder oss og er veldig glade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt irritert når jeg leser innlegg som dette SORRY.

Tenk så utrolig heldig du er som blir gravid ikke alle blir det og sliter forsøk etter forsøk.

Så du bør bare bli glad klart det blir travelt ,men dette klarer du/dere.

 

Gratulerer så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud anonym, er det mulig? greier du å la deg irritere deg over slikt? Da har du passe lite å bedrive tiden din med.......

Ja, jeg vet at jeg er heldig, men det må da være lov å bli litt sjokkert og gi uttrykk for dette???? get a life

 

Til alle dere andre, nå gleder jeg meg masse, skal på ultralyd om 1 uke, blir spennende! Blir nok tett oppfølging i dette svangerskapet også da jeg har endel antistoffer og mangler i blodet mitt som potensiellt kan utgjøre en viss fare for fosteret.... Men som i forrige svangerskap så tenker jeg positivt;)

 

Er blitt skikkelig gira på å finne den ultimate søskentrillen da, en som heter Baby Travel som man kan montere hardbag på virker potensiell, smal og med svingbare forhjul og ikke så altfor dyr

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Her er det 18 mnd. mellom eldste og yngste, og vi venter nr 3 når yngste er 14 mnd.

 

Har gått helt fint med 1 og 2. De er kjempegode venner, ingen sjalusi og det meste går på skinner!

 

Litt nervøs for hvordan det skal gå når nr 3 kommer, men satser på at det går greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her.. Jente på 1 år om 6 dager. 5 uker på vei! Jaja.. Går nok bra skal vi se =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei jente på 2 år, ei på 7 mnd og nr 3 på vei med termin i april/mai.. så her blir det 3 barn på under 3 år..og jeg er mildt sagt i sjokk. Jeg er vel heldig, men er redd for hva som kommer, synes jeg har nok nå til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...