Gå til innhold

jente06 + spire10 !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Så at du fikk jente i jan 06 og venter ei jente til nå....samme som meg det:-) Fikk jente 24 jan 06 og venter ei jente til nå 01.02 (men tror hun kommer før:-)) Hvor har du født og hvor skal du føde???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så morro! Min jente ble åsså født 24 januar 06 :) Jeg fødte henne på Ullevål, lå på barselhotellet etterpå. Denne gangen har jeg termin 12. januar og har fått plass på Ahus :) Hvor fødte du da?

Skrevet

Jeg født også min første på Ullevål, lå også på barselhotellet:-) Da har vi sikkert sett hverandre før:-D Skal på Ullevål igjen jeg, fått plass på ABC.Hvor er du fra da??

Skrevet

Ja det har vi sikkert d :). Jeg er fra Oslo, men vi flyttet ut for 1 1/2 år siden for å få litt større plass, så nå bor vi i Våler i Østfold ( ikke så langt fra Moss). Mener vi hadde rom i etasje 2 med barselhotell, fødte på avd B hvertfall. Hvor er du fra?

Skrevet

Er ikke sikker på hvilken etasje vi bodde på, men det var i den etasjen hvor ABC avdelingen ligger. Jeg bor også i østfold, men i Askim. Hadde det vært mulig om jeg kunne fått mail adressen din, så kunne vi holdt kontakten frem mot fødsel?!

Skrevet

Da var vi nok ikke i samme etasje, for mener alle de forskjellige avd har hver sin etasje. Askim er jo ikke så langt unna, har en nabo som er derfra, så har vært med henne dit ett par ganger :) Klart det. [email protected] :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...