Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 jeg har aldri fått til å få orgasme ved å putte fingrene oppi ... jeg må ha en pute, dyne el som jeg ligger mellom beine og presser opp mot klitten. begynner med å bevege meg sakte frem og til bake ( må ligge) så blir jeg så tent at jeg gjør det fortere og fortere... til det går for meg..veldig deilig.....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 jeg putter alltid en agurk eller noe oppi fitten og kjører på ...... tar alltid en kondom utenpå da...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Jeg bruker også en pute eller noe annet jeg kan gni meg mot... Kan godt bruke noe å "putte inn" også, mem må i tillegg gni noe mot klitoris!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 greit det ikke bare er meg da. hihi.. jeg syns jo det er dødsdigg da. men jeg tenker ofte at jeg skulle hatt en dildo eller noe å puttet inn samtidig. for kjenner av og til at det kunne vært godt. men tørr ikke gå å kjøpe meg en dildo. kanskje jeg skal prøve med en agurk...hmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå