fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Til tross for at jeg er litt skeptisk, så har jeg nå kjøpt bringebærbladte. Tenkte at det kan ikke skade å prøve ihvertfall. Men nå blir jeg jo nesten litt nervøs for at jeg skal begynne å kjenne noe så fort jeg drikker den. Har alle dere som har prøvd denne teen, kjent noe i det hele tatt, og kjente dere det veldig kjapt etter inntak??
Expat Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Har tatt kapsler nå i to uker, kjenner litt maserier etterpå men ikke noe dramatisk. De er mer konsentrerte enn te.
Amia Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Hei! Jeg begynnte å drikke bringebærblad te i starten av denne uken, og kan ikke si at det har hatt noen stor effekt her egentlig.. Er 38+3 idag, har litt murringer og kynnere her og der, men virker ikke som om det er en effekt av teen, men heller at livmoren forbereder seg som den skal nå! Litt skuffet egentlig, men da er det ihvertfall prøvd Kommer nok til å fortsette å drikke 1-2 kopper om dagen, men har ikke helt trua
Amia Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Helt greit, ikke kjempegodt men heller ikke vondt Med litt sukker blir det bra
emilpågang? Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Hei hei. jeg har tatt kapsler siden Mandag. merker ikke så mye egentlig. men, tenker at det er lurt å ta dem siden de virker på modning av livmoren og sammentrekningen etterpå. Tok ikke dette sist, og tenker at det er lurt å hjelpe til litt med naturpreperater :-)
okt-pie:) Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Kjøpte i går faktisk. Er 37 uker nå. Drakk to kopper i går. Hadde veldige kynnere i går kveld, men tror ikke denne teen vil sette i gang noe som helst. Jeg håper, som det står på posen, at den skal hjelpe for både avslapping og stimulering av bekkenbunnsmuskulaturen, og at den kan påvirke fødselen til å gå lettere og raskere. Normaliseringen i underlivet etter fødselen skal også gå raskere. Det var faktisk god på smak, med to ts. sukker da:)
_ThEoMaMmA_ Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 jeg har tatt 6 kapsler om dagen siden uke 32...merker ingen verdens ting jeg ihvertfall...men håper det har en effekt for det...
MammanTilEmma❤ Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 jeg gikk på bringebærkapsler, som skal være mer effektive. fødte kun noen timer før termin, revnet ikke som de også skulle hjelpe mot. men de ga meg mye modnings smerter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå