søte lille:) Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Syntes de er så fryktlig dyre jeg..Har term 20 nov
Jente 25.11.09?? Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Hei Hvor skal du føde? Fikk ikke noe svar på "hentesett i november" tråden så jeg prøver her og:o) Jeg har ikke kjøpt vognpose til småttisen ennå. Mamma har kjøpt en kjempe deilig lammeskinnsull som jeg tenkte å ha i vognen under et laken også har jeg en dundyne oppå. Skulle det bli kjempe kaldt og surt vær ute regner jeg ikke med at jeg kommer til å gå så mye ut. Og i tilfelle har jeg en varm vinterdress go ull som hun kan bruke. En vognpose tenkte jeg å kjøpe til neste år når hun sitter i sportsdelen. Har mer enn nok annet utstyr å bruke penger på) Har en venninne som fikk i januar og hun kjøpte heller ikke pose siden hun ikke gikk utenfor døren hvis det var skikkelig drittvær:o)
søte lille:) Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 Hei..Jeg skal føde på UL jeg...Glemte å svare på den andre tråden... Har også tenkt at jeg kankje skal kjøpe lammeskinsull jeg kan ha nesderst i vogna. og dundyne over jenta..Husker virkelig ikke hvordan været er i noveber ,men tror jeg ser an å i værste fall kan man jo bare dra å kjøpe etter at babyen er født hvis det er krise..Skulle du føde i bergen?
Expat Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Vi kjøpte en fin lang ullpose. Den kan man ta av "dyna" på. Dermed funker den med bare et teppe over. Husk, heller for kald (og et teppe ekstra i bagen) enn for varm! Det verste jeg ser er barn i vinterdress OPPI en voksipose inne på et kjøpesenter der mor drikker kaffe og lurer på hvorfor ungen er urolig...
Ladybug~N&E Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 www.going.no har rimelige poser.
littlepeanut Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Jeg venter min nr to nå i januar. Jeg har gjort det så enkelt som å gå på FINN.NO og funnet brukt voksipose. Jeg har vært heldig og funnet en med både sommer og vinterdyne i, og det er jo bare å vaske det så er alt klart for lille baby når hun kommer.
h.hippo Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Et lite tips til de av dere som aldri har gjort det her før.. Voksipose er absolutt ikke det eneste alternativet, og for en del er det faktisk uaktuelt.. Jeg testet forrige gang, med en Teutonia Mistral Sport.. I mykbaggen der er det overhodet ikke plass til noen voksipose, så her ble det en enkel svart pose med saueskinn inni.. Aner ikke merke, tror jeg betalte mellom 7-og 900 kr et sted, og har vært fornøyd med den! Junior brukte den til han sluttet å sove på dagtid når han var 2,5 år! Så husk å sjekke vogna sammen med posen, for det er både tungvint og ubehagelig hvis det blir for trangt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå