spireliten Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Synes dette er så vanskelig. Har ikke lyst i det hele tatt, og føler meg litt mislykka overfor mannen min akkurat nå. Han har jo sine lyster som før, og skjønner kanskje ikke meg helt i denne situasjonen. jeg føler meg litt pressa til å gjennomføre samleie for å rett og slett få fred. Er det noen andre som har det sånn som meg? Klarer rett og slett ikke tanken på sex. Synes det er ekkelt. Å da mener jeg alt som har med sex å gjøre. Slitsomt å ha det sånn.
b77h Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Jeg har det også sånn!! Nå har vi ikke hatt sex på 5-6mnd...helt forferdelig å tenke på - men det mest skumle er vel at jeg ellers glemmer det ut... Og barnet ble til med prøverør, så vi spøker litt med at det var legen som sist så underlivet mitt, hehe.. Det er dumt, dumt, dumt, og jeg tror ikke det er bra for forholdet, men det har liksom bare blitt sånn. Min sexlyst var ganske liten fra før, og etter jeg ble gravid forsvant den helt. Og de første månedene var også mannen min redd for å ha sex, for at vi skulle skade fosteret osv (selv om jeg har sagt til han at det gjør det ikke). Han savner å ha sex, og jeg savner den spesielle nærheten og intimiteten. Selv om vi kysser, klemmer og koser så er det jo ikke det samme. Men det er skummelt med lysten som bare er helt borte. Liker fortsatt mannen min minst like godt som før, det er bare at jeg ikke tenker på sex lenger. Og jeg er nok heldig som ikke har en mann som presser eller gir meg dårlig samvittighet - vi kan snakke om det. Jeg orker bare ikke ha det for å ha det, og det ville ikke blitt en kul opplevelse for han heller. Ingen god skuespiller her... Men misunner de som får masse sexlyst som gravid!
Romeren Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Skal bare blande meg litt For av og til så avler sex sexlyst! Det har dere sikkert hørt mange ganger.. men om man begynner litt, selv om man ikke har lyst, så kommer lysten veldig fort underveis. (Og gjør den det ikke, så er det jo fullt av andre ting man kan gjøre for å tilfredstille mannen..og det er jo det som er så greit med menn: De er liksom ikke så kravstore ) Vurder det ihvertfall! De blir jo så utrolig takknemlige...
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Hei!!! Jeg er 14+4 i dag og har det på samme måten,ikke lyst om dagen jeg heller,men jeg å har liksom "tvunget" meg igjennom det flere ganger å har så dårlig samvittighet....ikke hatt sex på 4-5dager og det er ikke normalt her i gården for å si det sånn....og som du sier får dårlig samvittighet....!!!!!! Var ikke sånn med de to første barna.....hmmmmm. Ja slitsomt å ha det sånn. Lykke til videre så får vi håpe sx lysten kommer snart....
AOerfødt<3 Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 b77h... takk gud jeg ikke er alene om det:) har heller ikke klart å hatt noe på 5-6mnder.. for det første var jeg plaga med kvalme de 5første mndene.. og fra uke 13 ble jeg plaget med bekkenløsning.. jeg har aldri gått så lenge uten sex siden jeg ble aktiv hehe.. følt meg helt uverdig som kvinne.. og ikke noe god kjæreste.. men å høre at andre er i samme båt.. gjør at jeg føler meg sååå mye bedre:)
Gjest Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 er ihvertfall sant at sex avler sexlyst! jo lenger det går mellom hver gang - jo mindre tenker jeg på sex. jeg har lyst, men tør ikke og det er ubehagelig nå når magen er så stor. og så orker jeg rett og slett ikke... kan ligge og tenke på at jeg har sååå lyst, men orker ikke hjennomføre det... frustrerende... vi gjør det kanskje en gang i uka nå.. håper at det skal bedre seg når ungen er ute...
2tettebabyer Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Jeg har lyst av og til, men når jeg har lyst har ikke mannen min lyst og når han har lyst orker jeg ikke tanken. Litt komisk egentlig... så blir ikke mye sex på oss heller :-)
b77h Skrevet 12. september 2009 #8 Skrevet 12. september 2009 uff, ja, må le litt når jeg leser innleggene - en lettelses latter over at vi ikke er de eneste da... Jeg vet også så altfor godt at sex avler sexlyst...men det nytter bare ikke. Det verste jeg vet er å ha sex når det ikke finnes lyst - det blir bare dumt. Vi har prøvd det. Og det er ikke akkurat så opphissende for mannen min heller hvis han merker jeg ikke "er med" egentlig. Og vi har det også litt sånn at de gangene jeg har lyst har han ikke og omvendt...ikke helt samkjørte for tiden. Mye kyssing og nærhet dekker liksom behovet mitt nå...men vet jo inderst inne at det ikke er så lurt...
Gjest Skrevet 12. september 2009 #9 Skrevet 12. september 2009 Tror det er mer normalt å ikke ha lyst enn å ha lyst når man er gravid. Er bare jeg som er unormal og tenker på sex nesten hele tida
heldigstemamma Skrevet 12. september 2009 #10 Skrevet 12. september 2009 Jeg kjenner meg også igjen i det dere skriver- og jeg som hadde trodd d skulle bli helt motsatt, at en ofte syntes d var bedre å ha sex når en var gravid... Men jeg har merket for min del at d har utrooolig mye å si om en tar seg god tid til en lang innledning, da blir jeg mer gira ihvertfall! Så d er mitt tips! =) Og så må d av og til bare bli sånn at jeg "tar hånd om han", rett og slett fordi d er vondt.. Jeg tror de forstår, selv om de nok synes d er kjipt.
Skyfrihimmel Skrevet 12. september 2009 #11 Skrevet 12. september 2009 Bare på gøy,hvilke kjønn venter dere? noen samenheng mellom lyst å kjønn? Mye sexlyst sist- fikk jente Null denne gangen-vet ikke hva enda:)
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 12. september 2009 #12 Skrevet 12. september 2009 Det er ikke alltid sex avler sexlyst nei. Jeg også er helt anti-sex for tiden, og så prøvde vi likevel her en dag. Totalt MISLYKKET! Det blei bare ekkelt. Kroppen min oppfører seg merkelig, humøret mitt oppfører seg merkelig, og jeg klarer ikke å få meg til å tenke at det skal vere synd på han som ikke får seg. Det kommer vel tilbake til slutt!
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 12. september 2009 #13 Skrevet 12. september 2009 stm80: Her sitter jeg å lurer på om jeg også er unomal!! :-) Godt å lese at du også har godt sex lyst! :-) Har faktisk mer lyst nå en da før jeg ble gravid!! Sist fikk jeg jente, og da var ikke sexlysten som nå, eller... vel.. mot slutten var det helt gale! :-) hehehe Venter gutt denne gangen ( med ny barnefar) , sexlivet vært topp fra dag en, gruer meg nesten mot slutten! Hvordan vil det bli da dersom jeg skal få mer lyst?!?? Stakkar kjæresten min!! :-) Jeg kunne godt delt litt med dere andre. En liten trøst er vel at det går i bølgedaler med sexlyst som alt annet i forhold. Viktigste er vel at dere får snakket om det, og det er forståelse for mangel på sex. Lykke til!
Mixxi Skrevet 12. september 2009 #14 Skrevet 12. september 2009 Bra jeg ikke er alene... heller ikke noe sex lyst her! synes nesten synd i samboeren min som neste maser for å få.. men etter lange dager på skole der jeg er opp 06.10 og ikke hjemme før rundt kl 16-17 så er ikke lysten stor! Kan "ta meg av han" på andre måter, men det blir lixom ikke det samme for han alltid! første mnd av graviditeten var det mye sex hele tiden, men datt lixom bare mer og mer bort etter mnd gikk desverre:/ håper det kommer tilbake etter fødselen.. vi venter en jente, vet ikke om kjønn har noe med saken å gjøre!..
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 12. september 2009 #15 Skrevet 12. september 2009 Jeg hadde ikke så mye sexlyst de første mnd i begge svangerskap, men når den først kom, da var det helt sinnsykt! Jeg har tenkt på det i det siste, at det er lenge siden vi hadde så deilig sex som nå. Hadde vel det da vi var nyforelsket! Skal ingenting for at jeg er klar og trenger ikke holde på lenge før jeg når klimaks (nesten fortere enn han) !;P Jeg har aldri hatt det så bra og han så lettvindt, haha!
leo77 Skrevet 13. september 2009 #16 Skrevet 13. september 2009 enig med deg. Sex var vel noko vi hadde for ca 15 veker sidan, hugsar ikkje heilt eg........Lysta har aldri vore sånn på topp, max 1-2 gng pr veke, no lik nulll. Trur mannen min er litt lei. Men kan jo ikkje lata som heller syns eg. det er juks. Kvalmen sitter hard i , vart verre etter veke 13. Kl 19 er det senga for meg. Åleine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå