taras Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 jeg drømmer ofte om min og han ser forskjellig ut for hver gang =D jeg lurer virkelig på hvordan han ser ut, hva øyefargen og hårfargen hans er. om han ligner meg eller faren. mest fordi jeg er brunett og faren er blond. det er så spennende.
nesten30 Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Jepp, drømmer ofte om babyen. Men drømmer da helt rare ting... som at jeg etter en uke begynner å lure på om det kanskje er på tide å gi den mat;) Har drømt mye rart ift. dette med at oops.. trenger kanskje babyen mat? Kanskje der ligger noe underbevisst ift. dette med at en er litt spent på hvordan det vil gå med amming og sånn? Øyenfargen er ikke noe å lure på... alle nyfødte har blå øyne;) Deres egentlige øyenfarge kommer senere;) Men, åh.. jeg lurer veldig på barnets utseende jeg også ja:) Kjempespennende!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 nja, det hender innimellom. Jeg drømte mer om babyen før ordinær ultralyd. Men hadde en drøm om babyen for noen netter siden. Mine kollegaer på jobb kunne se konturene av babykroppen gjennom magen min for den låg veldig langt ut, med rompa struttende ut og hodet bulende ut på høyresiden. Dette synes alle var veldig artig (dette var ikke en del av drømmen, det er sant). Natten etter drømte jeg at jeg kunne se ansiktskonturene til babyen gjennom huden på skuldra mi. Da hadde den veldig stor nese og lignet mest på faren. Jeg synes babyen såg grusom ut, så jeg ble rett og slett skuffet. Trodde jeg skulle synes den var verdens vakreste. Heldigvis var det bare en drøm da. Tror og håper jeg skal bli ganske så forelsket i virkeligheten
Jente 25.11.09?? Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Ja har drømt masse om hun, men det er egentlig helt absurde drømmer. Som at jeg glemmer å amme henne og skifter ikke bleiene på et par uker... Har også drømt at det kom ut en baby som ikke så ut i måne skinn... Hehe, mye rart en kan drømme. Men regner med at hun er verdens nydeligste jente i mine øyne når hun kommer ut og at amming og bleieskift ikke er noe en glemmer:o)
Hopptetussa90 Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Nei, for jeg klarer enda ikke å forestille meg at jeg faktisk skal bli mamma! og det er er bare 2 uker igjen til termin. :S
Romeren Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Nei, nesten aldri! Men jeg drømmer mye annet rart hver natt, og har sånne drømmer som "sitter i meg" lenge etterpå. (Som i natt, da jeg drømte at jeg var Såå forelska.. )
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Jeg drømmer om babyen min av og til, men da drømmer jeg mest om hvordan han ligger i magen, faktisk. En natt drømte jeg at han lå med magen mot min mage, med hodet ned, litt mot venstre. Og da jeg kom på kontroll lå han sånn som jeg hadde drømt. En annen gang drømte jeg at han lå "på sida" inni magen, med hodet ned, og jeg kunne kjenne ryggen hans nedover magen. Da jeg kom på kontroll stemte det også, hehe! Artig :-) Kanskje drømmen min om blå øyne på asiatisk baby stemmer også, da? Jeg håper han får blå øyne, det hadde vært knallfint!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 hehe, artig at det stemte på kontroll da. Men nå ble jeg litt redd for at det stemmer at jeg skal synes babyen min er kjempestygg
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Hahaha, det tror jeg neppe! Min mamma sa til meg at man ser kanskje at andre babyer er penere enn sin egen baby (jeg tror jeg burde blitt fornærmet), men at ens egen baby er den vakreste babyen på jord uansett :-D Jeg tror i alle fall at ingen syns babyen sin er stygg, hehe..
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 Så rart, jeg har hatt akkurat samme drøm (så og si). Jeg kunne se hele konturen komme ut fra magen under huden, og det var etforferdelig syn. Hadde kjempe dårlig samvittighet når jeg våknet, men man kan jo ikke styre drømmene sine. Ellers drømmer jeg mye om ungen for tiden. Mye rare drømmer som ikke har noen sammenheng, men mye detaljer.. Som eks.en drøm drømte jeg at jeg fikk ungen min i fanget og noen hadde tatt hull i ørene på ungen. I det ene øret var det en blank/hvit øredobb og i det andre en blå. Jeg vet ikke (i våken tilstand) hvilket kjønn som ligger inni meg, og det får jeg heller aldri noe svar på i drømmene. Selv denne drømmen tok jeg meg selv i å tenke "hvordan kan noen ta hull i ørene på en unge vi ikke vet kjønnet på??"
Tigerpote Skrevet 12. september 2009 #11 Skrevet 12. september 2009 Jeg tror jeg bare har drømt om babyen en gang før pluss i natt. Første gang var hun en søt liten baby. I natt drømte jeg at hun sparket så hardt at jeg kunne se og ta tak i foten utenpå magen, den stod mange cm ut fra magen. SÅ plutselig hang bena hennes ned, utenfor magen, de var veeeldig lange og tørre og det så ut som om hun hadde eksem??? Hæ? For en syk drøm. Det kan jo tenkes at hun sparket veldig hardt og at det var grunnen hehe...
snuffe Skrevet 12. september 2009 #12 Skrevet 12. september 2009 Ikke i det hele tatt. Eneste var natten etter ordinær ultralyd, hvor vi som var så overbeviste om gutt fikk vite at det var jente. Da drømte jeg at vi likevel fikk en gutt og så løp kona avgårde til folkeregisteret og gav ham navnet Bertram Singer Settert før jeg var kommet ut fra sykehuset. Like greit at de fortsatt mener det er jente, i grunn. =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå