vi har verdens fineste gull Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Syns de er litt fine jeg altså, åsså har de fått en tøff modell med fire hjul, to store bak og to mindre fremme:) Men vet veldig lite om denne vogna...noen med erfaringer??? http://www.easywalker.nl/noo/qtro.html
fikk3flottesønner Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 vi er kjempefornøyd med den vogna .o) (2009 mod) lett og dytte, grei og rotere. enkel å slå sammen og løfte inn i bilen
gerd Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Vi har classic. Veldig fornøyd. Den veier jo ingenting!!!
Amelie Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Har hatt EW qtro i 3 dager. Jeg trodde vi hadde kjøpt verdens beste vogn..... Så løsnet det ene bakhjulet med baby oppi. Skjedde i går på første trilletur. Er i sjokk enda! Men jeg skylder mest på BABYSHOP. Da jeg kjøpte vogna syntes jeg det gikk litt vel fort, og de gikk ikke over vogna for å sjekke at alt var riktig (sjekket ikke luftrykk i hjul, at alle knappene sitter o.l) Det var mer: BS: Du vil ha den ja, det blir kr sån og sån. Skal jeg hjelpe deg ut? Jeg kunne sikkert sagt mer, men siden vognen var ferdig sammensatt og koster såpass, så regner man bare med at den er i stand! Utrolig naivt....
Amelie Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Vil bare poengtere at det var ikke montert feil. Det er låsemekanismen på hjulet som var ødelagt. Ikke bare fikk vi elendig service på Babyshop. Da jeg kontaktet importøren pr e-post fikk jeg bare til svar at det hadde de ikke opplevd før, at ew var en vogn som hadde scoret bra i mange tester og at jeg kunne lese mer på hjemmesiden dems. Er det bare jeg som syntes det er langt under hva man bør forvente når noe slikt skjer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå