Gå til innhold

Pappa døde i kveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dødsbudskapet i kveld..

Er så glad for at jeg var der i dag..

Savner deg pappa

R.I.P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så utrolig trist... Kondolerer så mye.

Skrevet

kondolerer så mykje.. hoper du har det bra trass i situasjonen,, sender deg en klem.

Skrevet

Kondolerer, dette var utrolig trist lesing. Håper du har mange rundt deg til å støtte deg i denne tiden.

Skrevet

Det var trist å høre, kondolerer!

Men han fikk hvertfall oppleve å bli bestefar igjen som du håpet han skulle rekke, det er jo en liten trøst.

Uasnett, alltid trist å miste noen!

Skrevet

Kondolerer! Har fulgt innleggene dine gjennom sorger og gleder.

Håper det etter forholdene går bra med dere :)

Skrevet

takk...

snakket med min niese, vi skal ha familiesammenkomst i morra.. snakke om gode minner,..

pappa var en stabukk, han hadde bestemt seg for å vente til jeg hadde "bolla" ut ungen som han sa på en god dag og han var i godt humør..

han hadde sine dager som var veldig ulik, noen dager var han ekstremt sint, da var han drittlei av å ligge og ville hjem og løse kryssord.. andre dager kunne han spøke og være utrolig munter, han holdt motet oppe til siste slutt..

han hadde så mye han ville få med seg, og det siste var at han ble bestefar til barnebarn nr 10, det var sønnen min som er 8 dager gammel.. han ville være her for dem, han ville ikke forlate oss, han mente det var for tidlig..

han holdt ut i 9 uker, noe overlegen sa var helt utrolig.. legen sa at den mannen er en stabukk og kjempet til siste slutt..

jeg sa til han for jeg dro at han skulle slappe av og ta det med ro.. vi snakkes etterhvert..

han sitter nok ved en stjerne å titter ned på oss, og vil nok se til at vi passer på hverandre..

savner deg..

Skrevet

Huff, kondolerer så mye....

Ord blir fattige...

*Klem*

Skrevet

huff,dette var vondt å lese:-(

kondolerer så mye...

Skrevet

Huff det var trist å høre. Kondolerer så mye...

Skrevet

Stoooorklem!!!

Skrevet

åååå nei så trist , føler veldig med deg . sender deg mange trøste klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...