Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Idag gikk min mobiltelefon av med døden... (*HULK* alle bilder, mld +++ *sukk*) Jeg må altså ha en ny, og jeg er SÅ lite interessert i slike ting.. Har DU en mobil du er veldig fornøyd med ?? Hvilken ? Kan legge til at jeg ringer og tekster, og det er fint om den tar bilder og videosnutter. Men bluetooth, gps, mp3+++ er fullstendig unødvendig for meg..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Sony Ericsson W995 har jeg og den er veldig bra på video og kameradelen i hvert fall:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Jeg har også se w995...Veldig fornøyd med den. dessverre uheldig med mitt eksemplar... men skal sende den inn igjen så jeg får retta opp feilene på den:-)Veldig bra mobil. Anbefales:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 LG ku990 tror jeg den heter. Touch telefon. Elsker den!! hatt den i over 1 år og fremdeles ikke noe å klage på!
★minijente★ Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 veldig fornøyd med sony ericsson c905. men w995 er og veldig bra mobil. det er musikk mobil for å si det slikt,mens c 905 er kamera mobil. har hatt sony i de siste årene og er kjempe fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Nokia bør du holde deg unna i hvert fall, det er bare tøv med telefonene deres. Sony Ericsson!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå