Gå til innhold

Hærlige Trøndelag.....

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har jeg vært med skolen til barna på fjelltur. Vi er så heldige som har fjellet rett utenfor skoleveggen. 10 min kjøring, og vi har fjellheimen foran oss, så langt øyet kan se :o)

Bare 100 m, lengre opp, så var det FULL høst....høstfargene i fjellet var på sitt beste....

Åååååå.... det er bare så vakkert og fint:)

Turen gikk ikke dit vi først skulle pga at det var så mye reinsdyr der....

Ikke heldig midt i reinsjakta...hehe:)

Etter turen, bars det rett på treningssenteret og 1 time med COREBAR...hærlig!!!

Så fort hjem for å ta fredagsvasken....

Så X-Faktor og Senkveld.... for en fin fredag, er så h@ppy i dag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så deiligt da! vi og har kjempe flott natur, men høstfargene er ikke kommet helt enda. men ganske snart!

hva er Corebar?

venter og på senkveld :) håper eg klarer å holde meg våken til dess.

Skrevet

kopiert fra en side:

I Corebar må du svette for resultatene, men så er det også en svært intensiv, effektiv og morsom og anderledes form for trening.

Treningsformen Corebar har fokus på maksimal treningseffekt på kortest mulig tid. Du får trent hele kroppen, og alle øvelene inkluderer trening for mage og rygg. Resultatet er blitt enkell og funksjonell trening som folk flest har et utbytte av.

Corebar for folk flest!

Med Corebar trener hele kroppen og har spesielt fokus på mage, rygg, hofte og bekken muskulatur, samt rumpe og lår muskulatur.

Et enkelt treningsprogram til inspirerende musikk.

Jeg syns det er kjempegøy!

Skrevet

virke kjempe kjekt det! var å søkte litt på google ;) går kun på spinning nå enda. får ikke tid til anent. sambo spiller fotball man,ons å fredag.

Skrevet

Ja, fjellene rundt deg er bare helt supert.. :o) Vi var der en god del i sommer, og gikk masse turer. Kan tenke meg det er nydelig nå som høstfargene kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...