Gå til innhold

Hentesett i oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i midten av oktober, ka tenke dåke passande som hentesett ? Har fått nåken sett i strikk som kan vere passande, men beibisen må jo gjerne ha nåke meir.. Strømpebukse, body, og strikka sett? Eller blir dette for lite ?? Er litt blank her merker eg :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være alt slags vær i oktober, men jeg kommer til å ta med vanlige inneklær (body, bukse og sokker) + en ulldress vi har. Han skal jo rett inn i en varm bil som står 10 meter fra inngangen på sykehuset, og vi legger et teppe over han om det skulle være iskaldt akkurat den dagen. Han kommer til å være i friluft 10, kanskje 15 sekunder før han er i bilen, så akkurat den biten bekymrer meg ikke så mye :)

Skrevet

Vi har pakket ned sparkebukse, trøye etc, og kjøpte en bamsedress på Lindex i dag!:0) En litt tykk dress med føtter, votter og lue. Brukte 30%-rabatten vi fikk i apotekpakken, så den kostet under 200 kr. Den er så søt:)

Skrevet

Skal ha body, strømpebukse, strikkesett/dress og ull-lue. Det er mulig for å stoppe bilen rett foran sykehusinngangen og der er det også tak over, så tror det får holde uansett vær.

Surrer noen pledd rundt om det skulle være veldig kaldt og vindfullt. Har en tykkere dress eller vinterdress på lur i bilen, bare i tilfelle. Vi skal kjøre over fjellovergang på hjemturen, så hvis vi i verstefall skulle få motorstopp, så kanskje det er lurt å ha noen ekstra tykke klær på lur. Men sannsynligheten for at det skal skje er liten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...