Gå til innhold

vondt nederst på venstre side, og ryggen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35 fullgåtte uker på vei, og har sånn vondt når jeg strekker og rører på meg, vondt i siden der når jeg tar der også.. og i ryggen, kommet de siste dagene.

Er dette vanlig eller bør jeg sjekke det ut? noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også i uke 35 nå og har det på samme måte. Legen min sa at det var normalt å ha vondt nederst i magen. Det er vel nederst på venstre side av magen du mener eller på siden?

Skrevet

jeg har også vondt i venstre siden av korsryggen, og strekk/strålinger nedover venstre fot. Legen min sa at det var helt vanlig, og mest sannsynlig bare babyen som ligger å presser på noen nerver i ryggen.

Føles liksom ut som isjas. Vondt og ubehagelig er det, men er nok relativt lite å gjøre med det.

Jeg har dette itillegg til bekkenløsning, så har stortsett smerter hele tiden :/ men med fysio og aktivsykemelding så går det greit :)

Snakk med legen din på neste kontroll, så kanskje dere finner en løsning på dette :D

Skrevet

Det er vel litt på siden nederst til venstre på en måte, kjenner det på samme måte andre steder i magen noen ganger også, akkuart litt som at magen strekker seg og det ikke går mer hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg skal til jordmor på mandag, så skal spørre henne om det da.

Kanskje han har festet seg og at det er derfor ting føles litt anderledes nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...