♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Og der inne lå lillenurket mitt og vinket til meg:) Var ikke en sjenert liten skapning nei...klarte ikke å ligge stille et øyeblikk engang...og når vi skulle se etter kjønn lå hun å spredde bena for meg,hehe:) Vi fant ingen tut,og navlestrengen lå ikke mellom...så han mente det er en liten prinsesse uten å satse jobben sin på det,hehe:) Skal på den ordinære ultralyden om under to uker, så da får jeg kanskje bekreftet det:) men har hatt en jentefølelse hele tiden:)
Gjest Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Så moro! Jeg var på ul i går, er i uke 14 Skal også på ul i uke 16 og håper på å se hvordan kjønn det er. Det er en så fantastisk god følelse å se den lille ligge der å sprelle og vise seg fram
Cupcake! Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Drømmedama!!!!!!!! Gratulerer med en sprell levende, aktiv liten jente :)
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Gratulerer ♥ Drømmejenta ♥!!! Det er herlig å få se lille nurket på ul:) Jeg skal også på ordinær ul om ca to uker, og gleder meg så masse! Håper vi får vite kjønn:) Jeg har også veldig jentefølelse! Nyt tiden:)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 12. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2009 Tusen takk jenter:) Jeg er veldig lykkelig:) Hei Biola, lenge siden sist:) Så gøy at vi har ul nesten samtidig:) Når har du? Jeg har onsdag 23.sept:) Klem til alle sammen:)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Så herlig,gratulerer!!!! Jeg har ennå 4uker igjenn til ul og er da 19+4 så håper dem ser kjønnet da;-) Håper og har følt litt på det i de siste dagene at det er jente,det kunesiske kartet å sier jente.håper det siden vi har to flotte gutter fra før,men klart....frisk baby er det viktigste!!!!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 Sjekket med det kinesiske kartet nå og det stemte med begge gutta,håper det stemmer nå å da,spennende!!!!!! Bare gøy å se hehe!!!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 12. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2009 Ate: Jeg fikk gutt på det kinesiske kartet både på bim og babyverden... og jente på www.chinagold.com Så jeg stoler ikke på de kartene jeg, selv om det er moro:) Noen stemmer det på mens noen blir det motsatt,hehe
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 12. september 2009 #9 Skrevet 12. september 2009 Ja,stoler jo ikke fult på det,men artig bare å se om det stemmer...;-) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå