Gå til innhold

Har vært på ul i dag:) (uke 16)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der inne lå lillenurket mitt og vinket til meg:)

Var ikke en sjenert liten skapning nei...klarte ikke å ligge stille et øyeblikk engang...og når vi skulle se etter kjønn lå hun å spredde bena for meg,hehe:)

Vi fant ingen tut,og navlestrengen lå ikke mellom...så han mente det er en liten prinsesse uten å satse jobben sin på det,hehe:)

Skal på den ordinære ultralyden om under to uker, så da får jeg kanskje bekreftet det:) men har hatt en jentefølelse hele tiden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro! Jeg var på ul i går, er i uke 14 :) Skal også på ul i uke 16 og håper på å se hvordan kjønn det er. Det er en så fantastisk god følelse å se den lille ligge der å sprelle og vise seg fram :)

Skrevet

Drømmedama!!!!!!!!

:D

Gratulerer med en sprell levende, aktiv liten jente :):)

Skrevet

Gratulerer ♥ Drømmejenta ♥!!! Det er herlig å få se lille nurket på ul:) Jeg skal også på ordinær ul om ca to uker, og gleder meg så masse! Håper vi får vite kjønn:) Jeg har også veldig jentefølelse!

Nyt tiden:)

Skrevet

Tusen takk jenter:)

Jeg er veldig lykkelig:)

Hei Biola, lenge siden sist:)

Så gøy at vi har ul nesten samtidig:)

Når har du? Jeg har onsdag 23.sept:)

Klem til alle sammen:)

Skrevet

Så herlig,gratulerer!!!! Jeg har ennå 4uker igjenn til ul og er da 19+4 så håper dem ser kjønnet da;-) Håper og har følt litt på det i de siste dagene at det er jente,det kunesiske kartet å sier jente.håper det siden vi har to flotte gutter fra før,men klart....frisk baby er det viktigste!!!!

Skrevet

Sjekket med det kinesiske kartet nå og det stemte med begge gutta,håper det stemmer nå å da,spennende!!!!!! Bare gøy å se hehe!!!

Skrevet

Ate:

Jeg fikk gutt på det kinesiske kartet både på bim og babyverden...

og jente på www.chinagold.com

Så jeg stoler ikke på de kartene jeg, selv om det er moro:)

Noen stemmer det på mens noen blir det motsatt,hehe

Skrevet

Ja,stoler jo ikke fult på det,men artig bare å se om det stemmer...;-) Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...