olebrum30_05&09&13 Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 pga legetimen jeg hadde her en dag og pga jeg har kjent litt lite liv.. så gikk bare innom.. der fikk jeg ctg-registrering, hvor alt så bra ut.. legen sjekket barnet på ul, så bra ut der også.. ca 3500gr og er uke 39 idag.. sjekket modning og der kjente hun hodet, kom inn med en finger å røsket godt sa hun.. kunne sette igang fødsel sa hun og det ga nok en del murring.. har etter dette hatt skikkelig murring med tak i både mage og rygg og det blir bare vondere føler jeg.. så nå håper jeg virkelig på fødsel her.. men tør ikke håpe for mye..
BarnNr.4 :) Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Å så spennende da Håper det skjer noe snart da
gravidmednummer2 Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 så spennende da! Håper det er fødsel på gang:)
olebrum30_05&09&13 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2009 ja håper det.. har jo blødning og vondt i nykk og napp så håper jo det skjer noe.. alt tyder jo på det, men vet jo at det kan stoppe opp.. tenkte å pakke siste rest av fødebagen iallefall.. hehe.. har liksom ikke hastet noe særlig med det.. hehe.. å barnevakt er i nærheten om jeg må inn.. har ett godt stykke til sykehuset så vet ikke helt når jeg skal inn, men skulle ringe når det ble litt regelmessig.. var det fortidlig så fikk jeg bare bli litt lengre på sykehuset da sa legen.. hehe.. men tør ikke håpe for mye da.. tenkte om jeg kanskje skulle ta en dysj.. hjelper kanskje på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå