Gå til innhold

bør jeg bekymre meg?? trøst meg litt please

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen forrige uke pga stort vekttap på kort tid (nesten ti kg på 1 mnd). fikk beskjed om å spise masse god mat og komme tilbake idag, men jeg hadde fortsatt gått ned 2 kg til. (nå veier jeg 49 kg, normalen har brukt å ligge på 56-58 kg.)

alle blodprøver var i orden, ikke noe galt med stoffskifte osv.

så nå skal jeg legges inn på mandag på sykehuset for å ta masse prøver. bla ultralyd av magen og røntgen av lungene. sikkert mer også.

nå begynner bekymringene å sige innover meg her jeg sitter. har jeg noe å bekymre meg for?? hva kan det være? noen som har vært ut for noe lignende?

please svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært utsatt for noe traumatisk i den siste tiden?? Mistet noen som har stått deg nær?? Jeg vet at min mor gikk ned 15 kg på 1 mnd etter at min far døde.

Skrevet

Har du spist masse god mat da?

Hvor gammel er du?

Skrevet

takk for svar=)

ja spiser både sunne middager og masse godteri og kaker osv..

er 23 år.

har ikke vært gjennom noe traumatisk nei..ikke nå i den siste tiden iallefall. ble slutt med meg og bf for snart et år siden, har vært mye deppa etter det, men begynner å gå seg til litt nå, så da burde vel den reaksjonen ha kommet tidligere hvis det var pga det..?

HI

Skrevet

ps:

har også en baby som er 9 mnd nå, amma henne mye før, men er nå (siden juni) nede i bare 1 gang om dagen kansje.

HI

Skrevet

Du spør om du bør bekymre deg, men problemet er vel at du gjør det allerede. Så derfor er det jo kjempefint at legen tar tak i det, og at de gjør alt de kan for å finne ut om det er noe galt, eller om det bare er en naturlig del av å gå fra jente til kvinne.

Skrevet

jepp jør d allerede. sitter her å ser for meg verste scenario jeg nå, at legen sier jeg er sjuk og har så å så lenge igjen å leve osv.. =(

men håper det bare er en "normal" reaksjon etter graviditeten.

håpa bare at noen kunne berolige meg litt om noen hadde opplevd noe lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...