Gå til innhold

Bekymra for eggstokken min jeg!! :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt i den ene at det gjør vondt når jeg beveger meg.

Hadde celleforandringer for 4 år siden,og endel svulser på som ble fjerna.

Ringte og fortalte legen om smertene mine,så jeg skal på sjekk på tirsdag,men jeg synes det bare gjør mer og mer vondt etter som dagene går. Begynte å få skikkelig vondt for noen dager siden.

Håper virkelig at ikke noe er galt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det er eggstokken din da? Jeg hadde en strekk i lysken en gang, og det gjorde veldig vondt akurat der jeg innbilte meg at eggstokken var. Dette ble litt bedre når jeg tøyde ut, men jeg hadde det i en uke før det forsvant.

Skrevet

Jeg vet det er den,hadde vondt der når jeg hadde de svulstene også,og det er på samme plassen...derfor jeg er litt beskymra nå :S

Skrevet

ikke prøv å bekymre deg for mye:) forhåpentligvis er det ikke noe gale!!

men kjempe lurt at du skal inn til legen for å ta en sjekk!

tenk postivt og så håper jeg at det går bedre! er ikke gøy å ha vondt!

lykke til og GOD bedring

Skrevet

Er ikke gravid igjen da? =P hehe. Kan ikke komme med trøstende ord eller noe. Har virkelig ikke peiling på NOE om eggstokker, kreft eller cyster eller klumper eller noe...

MEN jeg kan ønske deg LYKKE til, og håper det ikke er noe farlig.

Ei venninne av meg hadde vondt i eggstokken sin, ble vondere og vondere, hun fikk UL og var visst blitt gravid utenfor livmoren. De tok bort fosteret, også var hun bra igjen.. Litt lei seg såklart!!!

Er så redd for å si noe dumt jeg... Får så mye pepper da=(( Mener ikke noe vondt med innlegget mitt...

Skrevet

Jeg tenkte det samme som mamman til Iris ... dersom det blir vondere og vondere, så foreslår jeg at du tar kontakt med legevakten og ber om å bli sjekket for graviditet utenfor livmoren.

Ikke meningen å skremme, men om du får stadig mer vondt bør du vurdere å få en sjekk før tirsdag.

God bedring!

Skrevet

Har tatt test for en liten stund siden,fordi mensen var forsinka,men den var negativ. Sist jeg hadde mensen nå så blødde jeg sykt mye,måtte holde meg inne i 6 dager for jeg blødde så mye :S

MEN vi får håpe alt er okay...

Og du mammaen til Iris: du skal ikke være redd for å si noe dumt,jeg setter pris på at du sier det du tenker :)

Skrevet

Har heldigvis ikke vondt i dag! Er søren meg ikke mye behagelig å gå rundt å ha vondt i den ! :S

Skrevet

Kan man ikke ha små cyster på eggstokkene som ikke er farlige, men veldig ubehagelige når de sprekker? Kanskje det var en sånn du har hatt og nå har den sprukket og alt er bra?

Skrevet

Det er det jeg satser på ja :)

Snakka med venninna mi om det i går,hun har slitt mye med syster og sånn,og hun fikk veldig vondt når den ene sprakk,så jeg håper det er bare det som har skjedd med meg også :)

Skrevet

Kan man ikke ha små cyster på eggstokkene som ikke er farlige, men veldig ubehagelige når de sprekker? Kanskje det var en sånn du har hatt og nå har den sprukket og alt er bra?

Skrevet

Hmm, det skjedde noe rart med nettet her så den kom to ganger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...