Gå til innhold

Gravid i uke 22 - plaget med mye utflod med blødninger. Andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i hele svangerskapet plaget med mye utflod.

Den siste uken har jeg hatt brun utflod med blødninger. Jeg var hos doktoren og fikk konstantert urinveisinfeksjon, og fikk antibiotika kur.

Jeg har nå gått på antibiotika kuren i 3 dager, og utfloden med blødninger har ikke gitt seg.

Jeg har også tidligere i svangerskapet vært plaget med brun-blodlig utflod. Jeg blir litt bekymret, men ifølge legen skal jeg ringe igjen hvis det blir verre. Det er spesielt blod når jeg går på toalettet.

Er det andre som har opplevd det samme?? Blir gla for tilbakemeldinger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i forrige svangerskap hadde jeg blødninger fra uke fem til uke 28. Ikke hele tiden,men med jevne mellomrom. Det var en del dager med småblødninger og mange med brun utflod og et par styrtblødninger. Men, alt gikk bra. Denne gangen hadde jeg en del blødninger i begynnelsen av svangerskapet (mistet en tvilling), etter dette roet seg så har jeg hatt et par dager med småblødninger, men ikke siden uke 12. Om du blir bekymret så ta kontakt med lege.

Skrevet

Takk for tilbakemelding! Blir så bekymret når det er kommer blod, og det hjelper å høre andre sine erfaringer. Jeg har forstått det sånn at det er mange som er plaget med blødninger gjennom et svangerskap. Trist med tvillingen din - lykke til videre!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er i uke 19 nå, og har fått urinveisinfeksjon, som tydeligvis var ille. Nå på kvelden har jeg fått litt blødninger.. Fant du ut av det? Er dritredd.. Skal jeg ringe legevakta??

Skrevet

Er i uke 20 og er også plaget med det. Kommer når jeg stresser og er mye i fysisk aktivitet, kommer ikke mye bare litt. Har lavt liggende morkake og han som tok UL på meg sist mente det kunne skyldes dette.

Har de siste dagene også fått det når jeg får kynnere og liker det ikke i det heletatt, har heldigvis time hos legen på mandag og vil ha det skjekket da... Håper bare ikke det er noe som kan gå galt.

Skrevet

Jeg har også vært plaget med urinveisinfeksjon og mindre blødninger. Jeg har fått beskjed om at det var noen som fikk blødninger, og at det ikke var noe fare på gang (jeg var hos doktor og sjekket hjertelyden og alt var fint). Jeg ville ringt doktoren din om jeg var deg, for sikkerhetsskyld. Det er sikkert ingen fare, men det er ikke noe kjekt å gå rundt å være redd. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...