Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 der jeg beordrer han til sporenstreks å ringe til enten Steven Seagal eller Jackie Chan, og leie inn en av disse (eventuelt begge) for å "hente ut" Tjostolven og Frenchen fra fengselet i Kongo! Venter i spenning på mail tilbake/overskrifter i avisen! Kan til nød ringe James Bond, han har jo tross alt rett til å drepe, kan jo komme godt med i tilfelle det skulle vise seg å bli i tøffeste laget...
Himmel og hav Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Så Stallone er ikke bra nok lenger han altså?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Synes det hadde vært tøffere om han sendte inn store deler av telemarksbataljonen og hentet dem ut av fengselet og marsjerte gjennom de samme gatene der negerne stod og ropte dritt etter dem.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Stallone er opptatt for han er hjemme til meg;)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Stallone har jo pensjonert seg for lenge siden, dessuten nytter det ikke å være god i boksing i Kongo!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Halloo! Har du sett Rambo eller? Han er superhelten over alle superhelter;)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Kanskje Supermann eller Spiderman kunne vært et alternativ, Hulken er jo også tøff... Tror jeg må sende en ny mail jeg.
Tigerpote Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Men i alle dager, det er jo Mac Gyver han må sende! Mac Gyver er den mest kostnadsbesparende og miljøvennlige og det er jo ikke den ting han ikke klarer å utrette med en hyssingstump, en tyggis og ei sikkerhetsnål! Og han klarer seg alltid. Gutta er trygge i de henda der.
frk Nilsen Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 Tigerpote: Du glemte sveitserkniven! Mac Gyver får ikke gjort et døyt uten den! Og ja, tyggisen må være der....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #11 Skrevet 11. september 2009 God idê! Han hadde jeg glemt! Herregud, jeg burde jo lagt ut et innlegg her FØR jeg sendte mailen - skal huske å ALLTID spørre damene på dib før jeg foretar meg noe som helst i framtiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå