Gå til innhold

Køyeseng til fireåring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt dette?

 

Halvannetåringen prøver på å klatre ut av sprinkelsenga, og må over i vanlig seng litt før vi hadde planlagt.

 

Det mest plassbesparende hadde vært køyeseng, men jeg er litt i tvil.

 

Er det noen som har prøvd dette, og evt har noen tips om bra køyesenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta våres har ligget i halvhøy seng i over ett år , og hun blir 5 nå ! Jeg tror ikke det skulle vært et problem for oss i alle fall .

Skrevet

jeg tror nok at det går helt fint..;) er jo bare å ha sengehest på....;)

Skrevet

Halvhøy seng til 3,5åring her! Går veldig fint!

Skrevet

Guttungen er ikke 3 1/2 engang og har en mnd's tid ligget i Tromsø loftseng fra IKEA.

Hvis du ikke kjenner den så er den høyre en køyeseng så man kan bruke plassen under til andre ting.

 

Gutten elsker senga si, og det har aldri vært noe problem med høyden. Det til tross for at han var en som sov skikkelig urolig.

Kantene er høye nok til at riskikoen er så godt som borte.

Skrevet

Selve det å sove i køyeseng med sengehest bør vel ikke by på så store problemer.

Det skumle er hvis han klatrer i stigen i halvsøvne - hvis han skal opp på do om natte, går i søvne etc.

 

Hvis han er vant til å ligge rolig om natta så bør det vel kunne gå bra:)

Skrevet

Gutten vår på 3 år ligger i en høy seng med sklie fra hovden eller noe sånn. Det går veldig bra. Han er så glad i senga si. Ikke noe problem med tanke på å dette ned eller noe sånn. Er ganske høy kant på den.

Skrevet

Vi har to som har sovet i køyeseng far de var 1.5 og 3.5, og det går veldig bra :) Eldste klatrer selv ned fra sengen sent på natten/tidlig morgen, går og tisser og kommer inn i vår seng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...