t+t <3 Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Noen som veit hvordan oldenwalder posen er? Anbefale, ikke anbefale????
Jokeren Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Vi har den til førstemann. Den er lang, og har glidelås foran. Positivt. Snuppa har ikke vært kald i den (bare litt på tærne), men har hatt ullteppe oppå når det har vært 10 minus. I foreldre og barn (januar) kom den ikke så bra ut i testen. Brenner lett og tåler dårlig vask står det. Også er det lange snorer rundt hodeåpningen med knotter som lett løsner og som barnet kan sette i halsen. Til nestemann skal vi kjøpe igloo troller. Den kom best ut i test:) Koster 1498 kr (0-6 år..)
gutt06&09 Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Vi har den fra førstemann, er superfornøyd!!! Den var brukt av kusina hans først og ser like fin ut, kjenner meg ikke igjen i at den tåler vask dårlig. At den er brennbar er kanskje ikke bra, men jeg har aldri hatt den i nærheten av åpen ild, ser ikke helt problemet. Snorene er noe av det som gjør posen så bra, den kan snurpes godt rundt ansiktet så man trenger verken lue, votter etc:-) Armene til barnet er jo inni posen. Når den er åpen er åpningen veldig vid så det er ikke noe problem å gjemme unna stroppene. Man har jo uansett ikke barna uten oppsyn når de er våkne hvertfall?.. Har hvertfall veldig god erfaring med denne, han har vært god og varm hele tiden og ikke minst har sovnet med en gang han legges oppi. Nå har jo ikke jeg testa flust av andre poser foruten en saueskinnspose. Andre jeg kjenner med barn har likt vår veldig godt da det virker som barna har det veeeldig deilig oppi, sover veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå