Lillegutt blir storebror;=) Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Ble strippet i går og blødde litt etter jeg hadde vært hos jordmor, hadde også 2 cm åpning, men nå var det MYE brunt utflod og geleaktig utflod på papiret (sorry detaljene..) Er dette slimproppen mon tro? Hva vil det si? At fødselen er rett rundt hjørnet liksom??
Lillegutt blir storebror;=) Skrevet 11. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. september 2009 Dytter..!
AnnaA+T Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Min slimpropp var geleaktig utflod..så det er nok den Lykke lykke til :D
Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Hei høres ut sånn som jeg har hatt det, litt brunt geleaktig. Det er slimproppen Min gikk på tirsdag, ble strippet på mandag Er det din første, og var du moden i følge jordmor?? PS ingen tegn til fødsel for meg og 8 el 9 dager over nå, + 2-3 cm åpning
Lillegutt blir storebror;=) Skrevet 11. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2009 Da var de nok den ja! Jeg ble strippet i går og så gikk den i sta.. Dette er min første ja. Jordmor sa ikke noe om jeg var moden eller ikke men regner med det siden jeg hadde 2 cm åpning? Håper virkerlig jeg slipper å gå over. Blir så mentalt sliten av å hver kveld tenke på og bekymre meg for om det er i natt det skjer. Sover dårlig og våkner at jeg er kvalm og utmattet flere ganger om natta.. Hva med deg? Det at vi begge har 2 cm åpning må da være veldig bra? Hører jo om de som sliter med rier i timesvis og har 3 cm åpning liksom.. Tenker at jeg er heldig som slipper unna akkurat det jeg da men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå