blond Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg har avgitt min stemme til Stortingsvalget, men stemmer ikke på Kirkevalget. I år er første gangen jeg har forhåndsstemt og det er ikke siste gang. Det er en egen stemning selve valgdagen, men veldig deilig å slippe å stå i kø!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Skal stemme på mandagen, til Stortingsvalget. Men kommer ikke til å stemme til kirkevalget.
Lene~mor til tre Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Jeg kommer ikke til å stemme hverken til kirkevalget eller stortingsvalget.
Gjest Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Stemmer mandag, har ingen problemer med å "ta meg fri" på dagen. Så da forholder vi oss til den. Kø er heller ikke noe problem i en liten krets, at det er EN/EI foran meg kan jeg leve med, selv om jeg har mer køallergi enn mange. Og skolen må vi besøke uansett på mandag (les annen tråd og du vet hvorfor....) Når man tilhører en frimenighet, ikke DnK (Den norske kirke for uinnvidde...) har man bare stemmerett til ETT valg på mandag.
Poteto Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 skal stemme stortingsvalget på søndag. kirkevalg bryr eg meg ikke med.
Agehya Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Stemte ved stortingsvalget på torsdag, siden jeg kjørte mamma for å stemme. Greit å få det gjort når jeg først klarte å bestemme meg. lei hele valget jeg. Kirkevalget må jeg innrømme at jeg har engasjert meg minimalt i. Kommer faktisk ikke på det en gang.
skorpionfruen Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Skal stemme på stortingsvalget ja, men vet faktisk ikke hva så jeg må kansje bestemme meg snart. Kirkevalget.... nei tror ikke det. Trodde faktisk ikke jeg var medlem av statskirka jeg.
cilles Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Har tenkt å stemme til Stortingsvalget. Er ikke helt sikker ¨på hva det blir enda, men stemme vil jeg. Kirkevalget hopper jeg glatt over. Stemmer man samme sted forresten ? Eneste jeg har hørt noe om at en kan stemme på enkelte kandidater som feks er positive til at homofile kan få gifte seg i kirka. Om noen gir meg den informasjonen der og da, så kunne jeg faktisk ha slumpet til å stemme i kirkevalget også. For det syntes jeg hadde vært en flott ting. Han biskopen her i byen er jo superkonservativ..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 skal stemme på valgdagen:) Også kirkevalget......
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 11. september 2009 #11 Skrevet 11. september 2009 Stemmer på valgdagen....er halve morroa det Og partiet er klinkende klart Kirkevalget holder jeg meg langt unna,hvem som sitter i kirkeutvalg, menighetsutvalg og alt annet (hva det nå enn heter) er jeg meget likegyldig til. Skulle heller stemt om det var valg om en statskirke eller ikke.....
konvall Skrevet 11. september 2009 #12 Skrevet 11. september 2009 Skal stemme på begge deler på mandagen:)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #13 Skrevet 12. september 2009 Forhåndsstemte torsdag. Tenker som deg, Blond, godt å slippe køen og stresset etter jobb mandag.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. september 2009 #14 Skrevet 12. september 2009 skal stemme i morgen. Får se om jeg stemmer til kirkevalget eller bare stortingsvalget. Må kanskje sette meg inn i det;)
Ranveig R Skrevet 12. september 2009 #15 Skrevet 12. september 2009 Skal stemme på begge delar på mandag. Skal vere vakt for kyrkjevalget her, reknar med å få ein roleg dag ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå