Gå til innhold

Litt syting i dag....!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff,i dag har jeg virkelig ikke noe energi og har hatt fri og ikke gjort en dritt,bare kjørt i butikken for farmor.Er i dag 14+3 og gleder meg til jm time på tirsdag,kansje vi får høre hjertelyd da???!!!!Vært en tung dag og alt er et ork,bare lyst til å sove.....Mannen bare er på jordet om dagen så blir mye med full jobb og en 4åring og en 2,5åring alene nå...phu...sukk... hvor langt er dere kommet da og hvordan har dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.... Har lov å klage litt!! :-) Forstår godt hvordan du har det!!

Men til MIN og familiens lykke begynner jeg virkelig å få energien tilbake!! :-) Trodde jeg rett og slett ikke kunne føle slik lykke av bare å være litt mer opplgt!! :-) HIPPI!!! hehe

 

Jeg har vært trett siden starten og det begynte å sleppe tak i forrige uke da jeg var 19 uker, er i dag 19+4! Var på UL forrige fredag og der lå det en nydelig liten gutt!! :-) Livet er herlig!!

Gled deg til jordmor, og håper at du får høre hjertelyden. Husk å ta vare på deg selv i denne tiden, og tillat deg å hvile og pleie deg selv.

 

 

 

Skrevet

Ja takk,håper å på at den kommer tilbake hit snart å....Jeg har kjempe snille gode gutter da som skjønner at mamma er litt mere "treg" nå pga babyen i magen som dem sier er en jente hehe,de er jo så søte da;-) Lykke til videre og jeg gleder meg stort til ul i starten på oktober...

Skrevet

Ja vi er ganske heldige!! :-) Har selv en datter som som ligger å koser, snakker og synger til lille gutt i magen!! Så herlig å se.....

 

Hun spurte meg nettopp om ikke jeg skulle hvile i dag?!? :-) hehe

 

Gled dere til UL, vi hadde en fantastisk opplevelse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...