Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Her i heimen er det ikke mange planer egentlig. Gubben reiste vekk idag, på noe med jobben og kommer hjem en eller anna gang i mårra. Jeg og sønnen skal avsted å klippe oss i mårra, ellers bare kose oss. Så håper vi på nogenlunde ok vær på søndag slik at vi kan finne på noe kjekt utendørs - tur i skogen eller noe slik.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Ikke foreløpig, gutten overnatter borte i helga. Jeg er invitert både i en bursdagsfest og ut sammen med en kompis som er på ferie her nå. Får se hva jeg gidder, er deilig å bare ha fri en helg også. Kanskje jeg og lillemor drar på fisketur på søndags formiddag, i allefall om jeg ikke drar ut.
Lene~mor til tre Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Her er det meldt varmt og sol så vi tenkte å utnytte det fine været mens vi har det Så imorra har vi planlagt å gå tur til en lekepark som ligger inne i et skogområde og vi skal ha med oss grill og pølser. Så da skal vi kose oss ordentlig På kvelden har vi planlagt å lage taco. Søndagen har vi ingen planer for enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå