Gå til innhold

Da melder jeg meg ut herfra...endelig kom prinsen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

da takker jeg for meg...

070909 kom lille Jesper kl 17:16.

Det hele begynte kl 0500 mandag morgen.

dagen før hadde vi spist deilig mat og kost oss hos svigers i bursdag

da vi kom hjem var jeg lysten på sex. hihi.

fikk min kjære med til slutt.

så var det tid for å legge seg kl var 02 ca.

sov ikke så bra den nattan, følte det kom litt og litt ut hele tiden, men tenkte det var utflod eller noe bare,

kl 0500 mått jeg på do, og det kom som en foss, hadde ikke begynt å tissse en gang, tittet jeg ned og det var en litt rar farge på det det var helt mørkt. ringte så føden, reisete ditt 0530.

ble sjekket og alt hadde da grønt fostervann, (ikke noe morro)

Kl 0730 hadde vi legebesøk 2 cm, men de vill eha fortgang da kl var 1030, ble det drypp. og fik en varmepute

jeg ville prøve litt akupunktur så det fikk jeg sånn 11.

1240 var det 3 cm, påning.

riene kom tett i tett. kl 14 var Lystgass det jeg vill ha, hehe.

kl begynte og nærme seg 1545 og 5 cm åpning.

lillegutt sitt annsikt peket frem så de ville endre litt på det, slik at han oxo kom lenger ned i bekkenet,

når kl var 1615 skulle de sette epidural på meg. de begynte å rense og gjøre i stand, kl 1630 var de klare, men da ville plutselig jordmor at leger skulle se, da falt hjerte lyden nes på 80.

da ble det mye diskusjoner osv, da kom de frem til at dette her er ikke bra, denne ungen må ut nå., fikk så beskjed at innen 1 -2 timer har jeg ungen min ute. så gikk det 5 min, da ble det ropter etter båre, leger barnepleiere osv... så husker jeg ikek mere en at de sier her må vi bare bort nå, Line du må samarbeide.

Så ble det nesten løping bort over i gangene...

tittet så på kl da var den 17.03 da var alt klart , bare ventet på legene som skulle operere. kl 17.16 var lille gutten min ute.

husker jeg ba de anstesilegene stå der ikke bevege seg, hehe følte meg trygg med de to...

Så var det opp til opservasjon i 2 timer. bare lå der og gledet meg til guttene mine skulle komme. tok ikke lang tid før jeg fikk tlf ilse på heller var 2 stk som ville hilse på mamma..

Nå er vi hjemme og bare koser oss med lille gutt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med lille gutten!:)

Kos dere masse i tiden fremover:)

Skrevet

lille gutt veide foresten 3125g og var 51 cm lang....

født 1 dag før termin til sykehuset og 1 uke på overtid i følge mensen termin...

Skrevet

Gratulerer så mye

Skrevet

Gratulerer med prinsen din og takk for at du delte fødselshistorien! Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...