Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg sliter litt her.. Nabogutten er en skjønn liten gutt på fire år. Han leker mye med mine barn og mine barn er mye hjemme hos dem.. Han har eldre og yngre søsken som også er herlige barn. Greia er at gutten er ekstramt sutrete. Han tåler ingenting av andre, men kan gjerne finne på tull mot andre. Han hyler for hver minste ting han er uenig i til tross for at han har et godt språk. Han bruker bleie enda og får ikke til å gå på do..Ike det kjekkeste i verden å bytte bæsjebleier på andre sine barn, men greit nok.. Jeg finner gutten så irriterende innimellom at jeg bare har lyst å be ham gå hjem.. Han nekter å dele leker med andre og tar seg veldig til rette hos oss. Han hyler og brøler og sparker om ting ikke går hans vei.. Og suterer... Hele tiden!!!!! Heldigvis er han en skjønn gutt også, men det er så pyton at jeg klarer å la meg irritere av en liten gutt... Barna mine elsker å leke sammen med ham og søskenen. Hva gjør jeg for å takle ham bedre? For jeg har nemlig lyst å be ham gå hjem noen ganger når han setter i gang,,,
Agehya Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Har også hatt en slik nabogutt. Utrulig slitsomt. Jeg flyttet, så hos meg løste det seg jo. Men skittbleie hadde jeg ikke tatt. Seriøst, jeg hadde sendt ungen hjem da. De eneste gangene jeg skifter på andre sine unger, er når jeg er barnevakt.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Jeg har en sånn datter! Og det er ikke morsomt i det hele tatt, det er jeg enig med deg i. Min datters skal utredes hos bupa da, kanskje han er i samme gata? En 8åring jeg vet om er sånn også, og har vært sånn bestandig... han har fått diagnosen aspergers..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Skifte bæsjebleie på en gutt på 4 år???? Det hadde jeg aldri gjort, hadde sendt ham hjem! Og jeg synes jo heller ikke det er helt normalt med 4 åringer som går med bleie på dagtid, kanskje noen trenger på natta, men på dagen blir for drøyt...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 HI her.. Gutten feiler ingen verdens ting. Trenger ike utredning for noe, Det vet jeg.. Hans mor har gitt opp å få ham til å gå på do.. Hun sier " han har vel slutte innen han begynner på skolen".. Min treåring bruker ikke bleie. Han er veldig nysgjerrig på dette å gå på do, og skal alltid følge de andre barna inn på do for å se.. MIn mann takler nesten ikke å være hjmem når han kommer på besøk for han sutrer så inni hampen.. Blir han tilsnakket, blir han enda sintere..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Han er 4 år sett regler og grenser for han, det er jo faktisk det barn trenger. Gi beskjed om at hos dere så er det ikke lov å gjøre slik og slik. og om han ikke kan følge reglene får han heller gå hjem og komme tilbake når han vil høre. Og bæsjer han så send han nå hjem om du ikke er barnevakt da. Det er da ikke din jobb å skifte på han. Hvis moren bare har gitt opp på bleieavvenning så ir ho karnjse lett opp på å følge regler også og da blir barnet slik fordi de hele tiden leter etter hvor grensene går.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Hvordan kan du være så sikker? Ingen andre her heller "vet" at jenta mi trenger utredning. det kan være mange grunner til at han er sånn, men jeg forstår veldig godt at du ikke syns det er noe hyggelig. Datteren min bruker forøvrig ikke bleie da, det sluttet hun med når hun var 3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Jeg kjenner dem ganske godt. De er nærmeste naboer og vi omgås mye. Har fulgt gutten siden han ble født og snakker daglig med mammaen, som forøvrig er en kjærlig og snill mamma..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå