Har to herlige gutter! Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 andre som har det også? prøvd med salve men føler det bare blir verre..huh de spretter jo ut bare jeg tisser.... trenger tips?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Samme her, og en av de er megastor! Kjøpte alcos anal krem på mandag, og har smurt flittig siden. Og de har blitt mindre siden da. Så merker at kremen hjelper, selv om det tar tid. Er det den du har prøvd?
MegogTrollet Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Ikke for å ta humøret fra deg enda mer, men jeg var hos legen denne uken og spurte om hemorider. Hun sa det kunne ta opp til ett år før de forsvant:( mine gjør heldigvis ikke vondt lenger, men kommer nok til å være der en stund mener legen...
Vasha Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Har ikke vært plaget med hemorider selv, men kjenner mange som har vært det. Både venner og familie. Et gammelt kjerringråd i den forbindelse er å smøre på Mentholatum salve. Har hørt at det svir litt med en gang men at det hjelper veldig. Bare pass på at det ikke er noen rifter der man smører på, da salven ikke skal brukes i åpne sår. Tror ellers at det ikke skal være noe farlig å bruke den da det kun er benyttet naturlige ingredienser i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå