Gå til innhold

Ang proteiner i urinen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde +2, men legen mente det var ingenting å bry seg med siden blodtrykket mitt var fint 110/70. Er ellers i fin form, Men er dette mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke voldsomt mye, men om undertrykket ditt hadde vært over 90 ville de nok blitt litt bekymret.

Skrevet

okey, huff kom til å tenke på det idag da jeg fikk litt hodeverk, men kjenner jo skikkelig etter også da:O) får nok bare stole på at legen vet hva han gjør.

Skrevet

blodtrykket ditt er ikke høyt i det hele tatt! Det er helt flott.

Så det er nok andre grunner til at du har vondt i hodet! Kanskje rett og slett bare at du har tenkt mye på proteiner i urinen?

Kos deg videre med den fine formen din:-)

Skrevet

Man kan få proteiner i urinen av forurensing.... dvs. hvis en ikke har fulgt vaskeprosedyre ved prøvetaking, tatt midstråleprøve og brukt sterilt glass, dersom urinprøve har vært oppbevart i romtemp i mer enn 2 timer før analysering.

Dersom du er bekymret kan du levere en kontroll hos legen. Men så lenge du ikke har pannehodepine, hevelser i armer/bein eller høyt blodtrykk - og det har du ikke, blodtrykket ditt er kjempeflott! er det ikke noe å bekymre seg for.

Skrevet

Utslag på urinprøvene er helt normalt. Det er en kombinasjon av ting man er oppmerksom på!

Skrevet

Tusen takk for mange svar.. Tror jeg skal slå meg til ro med at alt er i orden. Lillemor er iallefall i full sving med morgengymnastikken sin der inne:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...