MegogTrollet Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg lekker litt fra ene puppen, men ikke den andre... Vil det si at den ikke kommer til å virke skikkelig eller er det flere som har det slik? Sikkert ett dumt spørsmål, men jeg lurer jo:p
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Jeg opplever det samme, og jeg venter nr. 3. Puppen det lekker litt fra, er den som var "favoritten" til de to første. Det var rett og slett mer melk i den. Skal være flinkere til å holde oversikt over puppene denne gangen, slik at babyen tar annenhver pupp. Det kommer melk i begge, men den du ammer mest med, stimuleres til å produsere mer melk. Slik opplevde ihvertfall jeg det:) Ikke bekymre deg - melka kommer!
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 "Sliter" med akkurat det samme! Søkte det opp på nettet, og kom over et forum der det var ei som lurte på det samme. De som svarte og hadde opplevd det samme sa at når ungen kom ut så gikk alt som det skulle, det kom melk i fra begge to og ingenting å stresse med Var det jeg var redd for, at det kun skulle komme melk fra ene puppen liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå