3b@rnsmor-30* Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 jeg trenger tips... så hva skal dere spise i dag?
celodi Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Vaffel Skal faktisk det Så blir det taco på tidlig kvelden
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 ok. godt det da! jeg har ikke mulighet til kos i kveld... så da må kosen evt bli til middag nå snart med ungene.
celodi Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Bruker som regel og spise brødskiver på fredagene når flokken kommer hjem,så spiser vi middag når det egentlig er kveldsmat Men i dag blir det vaffel Hva liker dere og kose dere med da? Pizza Taco Nachos Pitabrød Gryte Lasagne Kyllingfilet med noe godt attåt
Smock Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Blir kveldskos i dag, sein middag med andre ord. Skal banke flatt noe flatbiff og fylle med philadelfiaost, soltørket tomat og hvitløk. Rulles eller brettes sammen og stekes i panne og etterstekes i ovn... Så blir det wokede grønnsaker og saltbakte små, nypoteter til... og kanskje noe sjysaus. Tror det er planen... Får se om sambo er enig når han kommer fra trening, det er nemlig han som har handla inn kjøttet. Mulig han har en egen plan
Ronja&Odin Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 hjemmelaget lapskaus på oss=)) mmmm
jordbær mathilda Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 kyllingvinger med ris og bernesaus;)
Strawberrywine Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 vi skal ha hjemmelaget pizza... den er straks klar, og vi skal dra til oldefaren til jenta å spise å se barnetv hehe.. håper han blir gla for mat og besøk
Gjest Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Fiskepudding, poteter og grønnsaker til vesla på 18 mnd:) Jeg og samboeren skal kose oss med biffsnadder senere ikveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå