Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet om Rikshospitalet har noen restriksjoner på besøk på barsel i forbindelse med influensaen?

Fant ingenting på nettsiden deres, men har hørt og lest litt forskjellig i det siste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var innom føden på Riksen for 2 uker siden, og da hang det lapper overalt om at kun besøk av far og søsken var tillatt pga svineinfluensa. Regner med at det er gjeldende fremdeles da "toppen" for influensa ennå ikke er nådd.

Skrevet

Ja, det gjelder fortsatt - har en venninne som akkurat fødte der og fikk ikke ta imot besøk. Men man kan jo alltids ta med barnet ned til kafeterian og møte besøkende der!

Skrevet

Trodde ikke man kunne ta med barnet ut jeg, da drar man jo bare den evt smitten med seg tilbake igjen??!!

Skrevet

Det gjør man jo om man går ut selv også, og de har definitivt ikke stengt alle på barsel inne. =)

Skrevet

Jeg skjønner den, men det er forskjell på 10 personer på besøk, som alle vil ta på babyen, i en kafeteria full av mennesker som hoster og nyser, eller å gå en tur ut, eller at mannen kjører hjem, og kommer tilbake da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...