thea - M har gull i gulping Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 har det skjedd noe mer der? er litt spent, skjønner du:) jeg heier på dere!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 hehe... nei det går ikke så bra.. hehe. han har vist ikke forandret seg så mye. hørte ikke noe fra han og 2 dager senere ringte jeg han. og da var han sånn rar som han pleide og være innimellom før. "nei, jeg må jobbe, vet ikke når vi kan treffes" osv. så når jeg la på da, så var jeg sååå sint på meg selv. hvordan er det mulig å være så stokk dum? fikk meld i går "hei, i dag er en flott dag og ha fri på" eller noe. akkurat sånn her var han før også. man viste aldri hvor man hadde han hen liksom. så jeg har ikke svart. har ikke tenkt til det heller. når han ringer om et par uker, så skal jeg si at det er best om han aldri ringer meg igjen. tror det er det eneste fornuftige.
thea - M har gull i gulping Skrevet 11. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2009 åånei:( kjenner jeg blir en smule irritert på han! at han tørr.. jeg hadde håpet at han hadde forandret seg.. men mr right dukker nok opp en dag skal du se:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 hehe.. ja jeg ble så sint. men jeg ble mest av alt sint på meg selv. for jeg tror han egentlig bare er feig. at det er derfor han løper å gjemmer seg innimellom. men feige gamle menn forandrer seg jo ikke. så hvofor tror man på de da? heheh.. akkurat nå så kan mr right være mr right. jeg skal være flink på skolen i stedet
thea - M har gull i gulping Skrevet 11. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2009 bra innstill\ing! hva går du?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 jeg går velferdsfag stortrives. det er jo akkurat sånne ting som jeg intereserer meg i. i år har vi det politiskesytemet og velferdsutviklingen som to store hovedtemaer sammen forvaltningsrett. så det kan ikke bli bedre selv om jeg gleder meg til valget er ferdig, blir litt mye politikk om dagen, når det over alt i tillegg til pensum hva gjør du egentlig?
thea - M har gull i gulping Skrevet 11. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2009 spennende da! skjønner om du er lei valget, er det selv:) jeg er hjemme med jenta på to og en halv mnd og går skole to kvelder i uka:) må ha studiekompetanse for å komme inn på høyskole neste år..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 så bra! hva vil du ta på høyskolen da? hvilke fag har du nå? jeg tok vgs i fjor
thea - M har gull i gulping Skrevet 11. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2009 tar matte og naturfag på skolen, men skal kun lese til norsk, samfunnsfag, nyere historie og engelsk og gå opp som privatist.. må gå sykepleier fordi jeg vil bli jordmor:) men er utdanna frisør! hva skal du bli når du går velferdsfag da?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2009 #11 Skrevet 11. september 2009 oj, da har du mye og henge fingrene i. så lange fag og baby i tillegg jeg tok norsk og matte på ett år og historie, naturfag, engelsk og samfunnsfag året etter. jordmor det er sikkert spenende! jeg skal bli navansatt eller jobbe i etater i staten. og det er nok mye mer spennende en det høres ut jeg gleder meg ihvertfall
thea - M har gull i gulping Skrevet 11. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 11. september 2009 hehe jeg synes det høres spennende ut jeg.. mye som skjer og ingen dag er like!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2009 #13 Skrevet 11. september 2009 ja. også vet jeg hvor mye de har hjulpet meg. samtid som jeg blir så sint på dem innimellom.. hehe. det er kanskje et lite håp om å få gitt noe tilbake. få hjulpet de menneskene som trenger det mest slik at de også kan få et verdig liv tenk så mye syke fødsler du får se
thea - M har gull i gulping Skrevet 11. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 11. september 2009 ja sånn tenker jeg det også om mitt valg! Og så hadde jeg verdens kosligste jordmor som jeg skulle ønske jeg bodde med:) og før fødselen hadde jeg den merra som ga blanke f i meg.. Så jeg har lyst til å være en jordmor som hun jeg hadde under fødselen.. Hun var heeelt fantastisk... Jeg bestemte meg faktisk for kanskje en uke siden.. men vet at jeg vil dette og hvis jeg skulle ombestemme meg så er jeg i hvertfall utdanna sykepleier, og da kanskje tenkte jeg å bli sånn sykepleier som jobber enten på operasjonsalen eller som kreftavdelingen for barn.. I hvertfall er det en kjempe god tanke du har da, som vil hjelpe andre.. føler det er nok av de som jobber på nav som jobber der kun for å ha en jobb!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2009 #15 Skrevet 11. september 2009 det er desverre velding mange ufaglærte i navs førstelinje. derfor blir nok utrykket at de bare er der for en jobb større. fordi det er så enormt mye man skal kunne og det er ikke så lett om man ikke har noe utdannelse innen det. men jeg føler at mange av foreleserne mine ser litt ned på brukere av nav. har argumentert mot de noen ganger alt. for jeg blir jo så sint.. hehe tenk om du tar i mot mitt neste barn det er litt morro tanke jeg hadde en jordmor som var veldig flink, men kanskje ikke sånn som de fleste tenker på det. hun husket og si til barnefaren at han ikke skulle skrive under på forledreansvaret, slik at jeg slapp den diskusjonen 3 timer etter en fødsel. og det satt jeg enormt pris på, for jeg hadde ikke sakt det til henne på forhånd. hadde bare så vitt nevnt at jeg var alenemor. syns hun viste omsorg ved og huske på det! tror veldig mange husker jordmoren sin for alltid også er det veldig mye annet en sykepleier kan gjøre da. så du har jo masse vis av muligheter
thea - M har gull i gulping Skrevet 11. september 2009 Forfatter #16 Skrevet 11. september 2009 hehe.. ja det er bare å stå på og argumentere! det er noen som jobber på nav her som ikke skjønner helt hva dem gjør der selv engang.. Når jeg kom inn for å søke overgansstønad så hun ene på meg og klarte ikke engang å finne fram rikitge papiret. Så jeg måtte vente godt over en time på en saksbehandler som kunne gi meg papirer, hehe... skal ikke være enkelt å finne et papir som det står: OVERGANGSSTØNAD på kanskje jeg tar i mot babyen din engang:) har allerede sagt til venninner at de må vente med å få barn til jeg kan ta den i mot:) det kan jo være et trist yrke også da jeg kanskje må fortelle en vordende mor at det ikke er noe liv lenger eller å ta imot en baby som er dødfødt.. er mye trist, men heldigvis mye fint også da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå