Rødhette <309+<312 Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 vi skal snart ha dåp for lillegutt, og alle spør hva vi ønsker oss til dåpen, men vi vet ikke helt hva vi skal ønske oss for lillegutt, hva er vanlig å få/ønske seg?
thea - M har gull i gulping Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 lurer på det samme selv! er det noe dere trenger, men som kanskje er litt dyrt, kan dere ønske dere penger.. Svigersøstern min ønsket seg penger for dem villle kjøpe en sånn ''ryggsekk'' til å ha babyen oppi.. hehe husker ikke hva det heter. dem er ofte på fjelltur osv så da kan gutten sitte oppi der
Rødhette <309+<312 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 hmm.. må tenke litt på dette føler jeg.. hehe.. ikke lett altså.. kommer ikke på noe vi absolutt trenger egentlig, men kommer vel på noe etterhvert får jeg håpe!
Strawberrywine Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Sist mnd var jeg i dåp til 2 av mine tantebarn. en gutt og ei jente. gutten fikk en del ting, vet ikke om jeg husker alt men..: * bøker fra den "hvite serien" * hardanger barnebestikk * penger * tøff sparebørse * sølvskje * Gull kors med kjede * sølvkopp med gravering * babyramme *stol fra malurten sikkert mer også, men kommer ikke på det. jenta fikk: *smykker, hest, kors osv * sparebørse *rammer * gul armlenke med navn på * stol fra malurten * penger * sølvkopp * klær* *smykkeskrin husker ikke mer husker også at jenta her fikk saueskinn til å ha i senga si og det bruker hun enda på kalde netter.. (4 et halvt år snart)
PennyLane78 Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Vi har nettopp hatt dåp og da fikk jenta vår: - Barnefond - Kontanter til å kjøpe tripp trapp stol, joggevogn +++ - Smykkesett i gull (smykke, ring, øredobber og armbånd) - Barneservice fra Porsgrunn porselen - Leker - Barnehagesekk Bergans, var veldig fin:) - Diverse bøker - Smykkeskrin med gravert navn og dåpsdato - Fotoalbum - Sølvskrin for "min første tann" - Bunadssølje - Diverse klær +++
jadaneidaså... Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Gutten vår fikk barnehagesekk fra bergans, leatherman, bokser til første hårlokk og første tann, sølvskje, barnebestikk, penger, tallerken fra babydesign.no (veldig fin, med navnet hans på tallerkenen, og dåpsdato på undersiden), eventyrbok, bunadskniv mm
Lea Laus Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Det jeg ble aller mest glad for var: *Bergans sekken *"1000 ting å gjøre med barna" - herlig bok! * Eventyrbøkene * Pengene * Bilderammene Er søtt med sølvbestikk og sånt, men det blir mest stuet bort føler jeg, vi ønsket oss ting vi kan bruke!
MammantilPatrick Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 Fikk mye av det som er nevnt ovenfor gutten vår også, men i tillegg fikk han fiskestang, fotballsko, Asbjørnsen og Moe`s store eventyrbok, sangbok, ekte saueskinn for å ha på tur og endel penger som vi skal sette på hans konto.
mamman til to gutter Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 Vi hadde ikke dåp, men en egen markering av at gutten vår var født og noen av de tingene som vi har brukt mest av det vi fikk er: Barnebestikk Barneservise Eventyrbøker Sangbøker I tillegg fikk han penger som vi har satt inn på konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå