2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Føttene mine vil liksom bevege på seg hele tiden. Det er en utrolig irriterene følelse, og når jeg sitter så må jeg bøye knærne, eller sparke eller bevege meg på en eller annen måte.
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Huff ja.... Veldig plaget med det! Blir bare verre med graviditeten! Et lite tips er å ta litt magnesium!! Har hjulpet masse på meg!! :-) enda et pluss er at det hjelper på fordøyelsen. ( har vært VELDIG treg) Lykke til!! :-)
woops Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Holder også på å bli gaaaaal!!! Klarer ikke sovne, klarer ikke ligge på sofa- må bare strekke ut kjennes det ut som. Veldi slitsomt. Jeg har kjøpt magnesium tabeletter på apoteket. Drikk masse vann om du klarer og et par kjærrringråd: Knytt en ulltråd rundt ankelen din. Legg et såpestykke under sengen. Hehe..vet ikke om dette fungerer, men jeg har gjort det. Ingenting skal være uprøvd Skal til legen neste uke. Hun mååå bare hjelpe meg for jeg kan ikke ha det sånn her til januar. Jobber på kontor og det er en lidelse å sitte rett opp og ned hele dagen lang!!
You can call me Dårris Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Ja! Det hjelper forresten å gå en tur, men ettersom jeg også sliter med bekkenet, så er ikke det alltid like lett. Skal prøve magnesium også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå