Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag da dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 dager:-) Går fra tosifret til en sifret i morgen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg "vinner" foreløbig med 5 dager OVER termin... :P Men nå skal han ut i løpet av helga....! :P Har blitt strippet av ikke mindre enn to jordmødre i dag, den ene vondere enn den andre... :P fått akupunktur også, og har jeg ikke fått rier til i morgen formiddag, skal jeg tilbake for mer akupunktur :) har godt med blodslim, man får lett inn to fingre og er GODT tøyelig, og har hatt noen ubehagelige sammentrekninger, så nå burde det bli noe her...! :D

Skrevet

og nå så jeg at det var ei som var på -7 dager, så jeg er visst på andreplass.. :P

Skrevet

21 dager igjen....:)) VELDIG klar for å få ut babyen min nå!!:)

Skrevet

39 dager igjen:-) Kjenner jeg blir litt misunnelig på dere som har under 20 dager igjen..hehe! Begynner å bli litt slitsomt å ikke ha kroppen for seg selv, men vi får nyte de siste dagene våre også jenter. Nyt hvert spark!!

Skrevet

47 dager igjen, leeenge jo :( Men han kan godt få komme noen uker før!!

Skrevet

19 dager igjen og kjempe klar til å ta imot lille gutt. Gjør ikke noe annet enn å vente, hver eneste dag. Da går tiden seint da:o(

Skrevet

36 dager igjen!!

Skrevet

27 dager igjen. Er så klar! Og er veldig glad jeg er nede på 20 tallet, ser en ende på denne ventingen. Om en uke er jeg fødeklar, jippiiiiiiiiiiii:-)))))

Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

40! :-D Høygravid!

Skrevet

29 dager igjen!!! Har termin 10. oktober :)

Skrevet

12 dager igjen i dag, lørdag! Så nå er det liksom bare venting igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...